וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ניר מרוצה: "תתרגלו וספרו בבית ולחברים"

26.4.2017 / 12:13

לאחר פרסום תוצאות המכרז למספרי האפיקים החדשים, שלח מנכ"ל קשת מכתב לעובדים: "ערוץ 12 הולך להיות הבית הקבוע שלנו. הפעם זה לא בשכירות וללא שותפים"; גם ברשת יוצאים עם מסר משלהם: "ערוץ 13 יהווה את מדורת השבט החדשה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"קשת הציעה את הסכום הגבוה ביותר, והוא נקבע לאחר מחקר לבחינת ערכו של האפיק. ההשקעה היא חלק מהראיה לטווח ארוך והאמונה של בעלי המניות והדירקטוריון בחברה"

לאחר פרסום תוצאות המכרז למספרי האפיקים החדשים של הזכייניות, שלח מנכ"ל קשת, אבי ניר, מכתב לעובדים ובו מנה 12 סעיפים שבהם הוא מברך על הזכייה במספר האפיק 12, עליו שילמה זכיינית ערוץ 2 סכום גבוה של 25 מיליון שקל. "תתרגלו ותספרו בבית ולחברים – הערוץ הזה (12) הולך להיות הבית הקבוע שלנו. הפעם זה לא זיכיון, לא בשכירות, ללא שותפים ולא באופן זמני. זה הערוץ שלנו לתמיד", טוען ניר.

הוא הוסיף כי "במכרז על מספרי הערוצים, 12 היה הערוץ המבוקש ביותר. קשת הציעה את הסכום הגבוה ביותר, והוא נקבע לאחר מחקר וניתוח לבחינת ערכו של האפיק. ההשקעה בערוץ 12 היא חלק מהראיה לטווח ארוך והאמונה של בעלי המניות והדירקטוריון בחברה, בדרכה ובכישרונם של עובדיה. אמונה זו מביאה אותנו גם למחוזות רחוקים בתוכן, בקידום, בדיגיטל ובעולם עם KI".

לסיכום, ניר כותב כי "ערוץ 12 הוא התחלה מעולה למסע הארוך אליו אנו יוצאים. עכשיו, העיקר הוא התוכן שאנו יוצרים, היכולת שלנו להגיע לצופים ולמפרסמים והמשך הובלת הטלוויזיה בישראל. תודה לבעלי המניות והדירקטוריון. תודה רבה לכם, עובדי קשת. ראול ולנברג 12, הכתובת של הטלוויזיה של ישראל". בין התוכניות של קשת נמנות "הכוכב הבא", "ארץ נהדרת", "להיות איתה", "עובדה", "מה זה השטויות האלה" ועוד.

דרורית ורטהיים, יו"ר קשת, מסרה: "קשת הייתה חוד החנית במערכה על פתיחת הטלוויזיה המסחרית בישראל.
הובלנו את התחרות על ליבם של הצופים ואני בטוחה שכך נמשיך ונעשה. צמצום המעורבות הרגולטורית והפוליטית חשובים והכרחיים לחופש הביטוי וליצירה ישראלית אמיצה, פורצת דרך ואיתנה כלכלית. בעלי המניות של קשת מרחיבים את השקעתם בחברה כל העת מתוך אמונה שקשת ועובדיה ימשיכו להוביל את תעשיית הטלוויזיה, המדיה וההפקה המקורית לעוד שנים רבות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ערוץ 13 יהווה את הבית החדש של מותגי הטלוויזיה המובילים"

"שמחים על הבית החדש למותגי הטלוויזיה המנצחים, ליוצרים, לטאלנטים ולחברת החדשות המובילים, איתם נמשיך בעשייה הבלתי מתפשרת להוביל את שוק הטלוויזיה"

גם ברשת, הזכיינית המתחרה, הגיבו למספר האפיק החדש שקיבלו, תמורת סכום של 7.7 מיליון שקל ומסרו כי "רשת ובעלי מניותיה שמחים ונרגשים על האופק שניתן היום עם פרסום מספר הערוץ שיוביל את רשת בשנים הבאות".

בזכיינית טוענים כי "ערוץ 13 יהווה למעשה את הבית החדש של מותגי הטלוויזיה המובילים: "הישרדות", "המירוץ למיליון", האח הגדול", "אקס פקטור", "דה וויס", "נבסו", "המדרשה", "משחקי השף" , "המערכת" "אבודים" , "מהפיכה במטבח" ועוד".

עוד אומרים ברשת כי הם "נרגשים לקראת המעבר לשדר 7 ימים ושמחים על הבית החדש למותגי הטלוויזיה המנצחים, ליוצרים המקוריים, לטאלנטים המובילים ולחברת החדשות אשר מובילה את סדר היום בישראל איתם נמשיך בעשייה המתמשכת והבלתי מתפשרת להוביל את שוק הטלוויזיה של ישראל. ערוץ 13 יהווה עבור צופי הטלוויזיה בישראל את מדורת השבט החדשה כבר מנובמבר הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully