וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאולה אבן הודיעה: "אחרינו תשודר מהדורת מבט האחרונה", ופרצה בבכי

9.5.2017 / 20:25

"יכול להיות שזו גם המהדורה של 'המוסף'. היו פה המון רגעים קשים והמון רגעים טובים ובסוף הרבה אנשים הולכים הביתה", אמרה אבן המיועדת להגיש את המהדורה המרכזית בתאגיד, כשקיבלה את ההודעה בשידור. צפו

גאולה אבן מודיעה מהדורת מבט האחרונה/צילום: ערוץ 1

מגישת הערוץ הראשון גאולה אבן פרצה היום (שלישי) בבכי בזמן שהגישה את תוכניתה "המוסף" לאחר שנודע כי הערב תשודר מהדורת מבט האחרונה.

אבן אמרה בזמן השידור, לפני שעברה לכתבות מוקלטות שהוכנו מבעוד מועד: "עכשיו מגיעה הודעה של הכנר דייויד האן בכנסת שלמעשה הערב תשודר מהדורת מבט האחרונה (מתחילה להשתנק מבכי) זה בשל רצון לסייע לתאגיד לעמוד ביום פתיחת השידורים. יכול להיות שזו גם המהדורה האחרונה הזו (של "המוסף" - נ.פ). אני כן רוצה להודות לאנשים שעבדו פה במשך השנים. היו פה המון רגעים קשים והמון רגעים טובים ובסוף הרבה אנשים הולכים הביתה. אני מקווה שהשידור הציבורי ימשיך להיות חזק גם אם ימשיך להתקיים במקום אחר ובמתכונת אחרת. עכשיו נכניס את ההקלטות ונקווה שהתמונה תתבהר מהר ולא כפי שאירע עד היום בדיוני הכנסת".

אבן חתמה בתאגיד בנובמבר האחרון. בחודש פברואר פורסם בוואלה ברנז'ה כי היא מיועדת להגיש את המהדורה המרכזית ובמרץ יצאה הודעה רשמית של התאגיד שאבן אכן תגיש את המהדורה. גורמים רבים מעריכים כי מינויה לתפקיד היווה זרז בהחלטה של רה"מ נתניהו לבטל את חטיבת החדשות וחברים תאגיד חדשות חדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הלב שלי נשבר". חיים יבין, בימים אחרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיים יבין: "זו טרגדיה. זו איוולת"

גם מגיש "מבט" המיתולוגי חיים יבין התייחס הערב לדברים, ואמר בשידור המהדורה כי "זו טרגדיה. זו איוולת. זו שטות. סגירה זה פשע. מבט רשם ימים מפוארים בתולדות העיתונות בישראל. עכשיו בהינף חרב קוטעים אותו. מה יוצרים במקומו. לאן זה מוביל אותנו. גחמה של ראש הממשלה. עכשיו במישור האישי. הלב שלי נשבר. יחד רצנו מרחקים ארוכים. זה גובל בבכי כל הדבר הזה. לא היה צריך לקרות. אני עצוב"".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully