וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם גיא פינס בדרך החוצה מערוץ 10?

22.5.2017 / 17:00

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי מגיש ומפיק תוכנית הבידור המובילה מנהל מגעים מתקדמים עם תאגיד השידור לקראת מעבר לערוץ 11. בנוסף לכך, על פי גורם המעורה בפרטים מתקיים מו"מ גם מול קשת, לקראת המעבר ל-7 ימים

גיא פינס. ניר פקין
גיא פינס/ניר פקין

תוכנית הבידור "ערב טוב עם גיא פינס" בדרך החוצה מערוץ 10, כך נודע לוואלה ברנז'ה. חברת ההפקות, הנמצאת בבעלות פינס ואביב גלעדי – מבעלי RGE המחזיקה בערוץ 10, מנהלת בתקופה האחרונה מגעים מתקדמים עם תאגיד השידור שעלה לאוויר לפני כשבוע.

בנוסף לכך, על פי גורם המעורה בפרטים מתקיימים מגעים גם על מעבר של התוכנית לזכיינית ערוץ 2 קשת, לקראת המעבר ל-7 ימי שידור. הגורם טוען כי בזכיינית הציעו לפינס סכום הגבוה משמעותית לעומת תקציב ההפקה של התוכנית בערוץ 10.

פינס נחשב עוגן משמעותי בערוץ 10 ועבר לשם מהוט, להחליף את לונדון וקירשנבאום ברצועה המובילה לחדשות - הנחשבת חשובה במיוחד בערוץ. הסיבה שהובא מלכתחילה הייתה הצערת הקהלים הצופים בערוץ. פינס עבר לערוץ 10 בשנת 2010, כאשר לפני כן התוכנית שודרה בחברת הכבלים מ-1997.

מוקדם יותר היום פורסם כי רשת ו-RGE בוחנות שוב את האופציה למיזוג בין הזכיינית, ברשות אישרו שאכן נעשתה בקשה מטעם הזכייניות, אך שטרם הוגשה בקשה בנושא.

טרם התקבלה תגובה מהתאגיד, מקשת ומפינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully