וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמדת המפתיעה למפקד גל"צ: יפעת בן חי-שגב

21.6.2017 / 14:45

פרסום ראשון: לוואלה ברנז'ה נודע כי יו"ר מועצת הכבלים והלוויין נחשבת למועמדת מובילה במירוץ לתפקיד מפקד גל"צ; בתוך כך, מהו טיב הקרבה המשפחתית של שמעון אלקבץ להדס שטייף - והאם הוא דיווח על כך בטפסי המועמדות?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפעת בן חי-שגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועדת האיתור למפקד גל"צ ממשיכה להתקדם בעבודתה, ואתמול (שלישי) רואיינו 6 המועמדים הסופיים לתפקיד, מתוך 13 מועמדים שרואיינו בסה"כ במשרדים של חברת החשמל בתל אביב, שם עובד יו"ר הוועדה האלוף במיל' יפתח רון-טל. לוואלה ברנז'ה נודע על שם חדש ומפתיע במירוץ, שטרם פורסם, המסתמן כמועמד ודאי להגיע לשלב הסופי: יפעת בן חי-שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין.

על פי גורם בוועדה, בן חי-שגב התראיינה אתמול בפני חברי הוועדה ונחשבת למועמדת מובילה, בעיקר מכיוון שהיא מגיעה עם ניסיון ניהולי רב. בנוסף, יש לזכור שהוועדה רוצה שתהיה לפחות מועמדת אחת בשלישייה הסופית. בתחילת שבוע הבא הוועדה צפויה להתכנס שוב, ולבצע את הדיונים הסופיים לקראת החלטה על שלישיית הגמר.

יש לציין כי במסגרת תפקידה במועצת הכבלים והלוויין, בן חי-שגב הייתה אחראית על המכרז להפעלת ערוץ הכנסת, כאשר מי שקיבל לבסוף את הפעלת הערוץ בשנים הקרובות היה באופן מפתיע ערוץ 20 - והמהלך אף ספג ביקורת רבה בשוק התקשורת. לאחרונה אף פורסם כי נתגלו טעויות בשיטת הניקוד, כאשר הערוץ קיבל ניקוד מעבר למכסה המותרת, והנושא יעלה לדיון מיוחד בוועדת המכרזים של ערוץ הכנסת. עם זאת, לטעויות אין השפעה על הדירוג הסופי של המנצח ושל שאר המתמודדים.

בתוך כך, מתברר ששמעון אלקבץ, מועמד מוביל נוסף ששמו נחשף בוואלה ברנז'ה, הוא קרוב משפחה של כתבת הפלילים של גל"צ הדס שטייף. הוועדה דורשת לדווח בטפסי המועמדות לתפקיד על קרבה משפחתית לגורם בתחנה, אך מכיוון שמדובר בקשר משפחתי רחוק יחסית (אלקבץ ושטייף הם בני דודים מדרגה רביעית) - גם אם אלקבץ לא דיווח על כך בטפסים, לא בטוח שברמה הזו, של דרגה 4, הוא היה מחוייב לדווח על הקירבה.

מלבד בן חי-שגב ואלקבץ, בין השמות הבולטים הנוספים המתמודדים על תפקיד נמנים: סמנכ"ל הדיגיטל של RGE ערן טיפנברון, יועץ התקשורת לשעבר של רה"מ נתניהו שי בזק, מנהל רשת ב' צ'יקו מנשה ומנהלת התוכניות בגל"צ מאיה להט-קרמן. מועמדים אחרים שהוועדה סימנה בתחילת הדרך בסוף אינם מתמודדים במירוץ: גורמים בוועדה פנו בין היתר למנחם הורוביץ, הדס להב וצביקה ברוט – אך השלושה בחרו שלא להתמודד על התפקיד.

את תגובתה של בן חי-שגב לא ניתן היה להשיג. טרם התקבלה תגובה מאלקבץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully