וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי פינס: האם חדשות הבידור בדרך לערוץ 10?

2.7.2017 / 13:36

לוואלה ברנז'ה נודע כי בהפקת תכנית הבידור והרכילות של הוט מנהלים לאחרונה מגעים מתקדמים מול ערוץ 10 – שנפרדת החודש מ"ערב טוב עם גיא פינס" לטובת מעבר קשת. אופציה נוספת שנבדקת: העברת "הכל כלול" לרצועה שלפני החדשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"חדשות הבידור" בדרך לערוץ 10? לוואלה ברנז'ה נודע כי בהפקת תכנית הבידור והרכילות של הוט מנהלים לאחרונה מגעים מתקדמים לטובת מעבר לערוץ 10 מחברת הכבלים. בערוץ 10 ייפרדו החודש מ"ערב טוב עם גיא פינס" שעוברת בקרוב לקשת, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה. המעבר של פינס לזכיינית ערוץ 2 מתרחש כשברקע ההכנות של קשת למעבר ל-7 ימי שידור.

אופציה נוספת שנבדקת היא לשדר את תכנית הצרכנות "הכל כלול" במקום פינס, כאשר כבר כשתוכנית הבידור והרכילות יצאה לפגרה בחגים, "הכל כלול" שודרה במקום והשיגה נתוני צפייה נאים כשהיא אף עוקפת את ערוץ 2 לעתים.

אם אכן תעבור "חדשות הבידור" של חיים סלוצקי לערוץ 10 זה יקרה לאחר מספר חודשים של יחסים מתוחים בינו לבין לאביב גלעדי, יו"ר ובעלי קבוצת RGE (מבעלי ערוץ 10). כזכור, בינואר עלה ערוץ ילדים חדש בהפקת סלוצקי ביס, לאחר מחלוקת כספית קשה בין RGE לחברת הלוויין – שהחליטה להוריד את ערוץ הילדים הוותיק בתום החוזה ביניהם. יש לציין כי גלעדי משמש גם כמפיק שותף בתוכנית של פינס, וכאשר פורסם על המעבר לקשת – גורמים רבים בתעשייה תהו מדוע בעלי ערוץ 10 מוכן לוותר על תכנית המהווה עוגן משמעותי בערוץ.

פינס עבר לערוץ 10 ב-2010 מהוט כדי להחליף את לונדון וקירשנבאום ברצועה המובילה לחדשות - הנחשבת חשובה במיוחד בערוץ. תכניתו של פינס שודרה בחברה הכבלים משנת 1997. בעקבות המעבר, עלתה בהוט "חדשות הבידור" באותה השנה.

סלוצקי מכחיש בתוקף את הדברים. מערוץ 10 נמסר בתגובה: "הידיעה שקרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully