וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה: גיא פינס עובר לקשת

23.5.2017 / 10:05

מגיש ומפיק תוכנית הבידור המובילה עובר מערוץ 10 לזכיינית ערוץ 2, לאחר שניהל מו"מ גם עם תאגיד השידור. על פי גורם המעורה בפרטים, בקשת הציעו לפינס סכום הגבוה משמעותית לעומת תקציב ההפקה של התוכנית בערוץ 10

גיא פינס. ניר פקין
רפי דליוה, מערכת וואלה! NEWS
גיא פינס/מערכת וואלה! NEWS, ניר פקין רפי דליוה

זה סופי: גיא פינס עובר לקשת. אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי פינס ניהל בתקופה האחרונה מגעים מול תאגיד השידור ומול זכיינית ערוץ 2, כאשר לבסוף חתם בקשת. חברת ההפקות של התוכנית נמצאת בבעלות פינס ובבעלות אביב גלעדי – מבעלי קבוצת RGE המחזיקה בערוץ 10.

על פי גורם המעורה בפרטים, בקשת הציעו לפינס סכום הגבוה משמעותית לעומת תקציב ההפקה של התוכנית בערוץ 10. החתימה של פינס בקשת היא לקראת המעבר של הזכיינית ל-7 ימי שידור, בעקבות הפיצול הקרוב של ערוץ 2 שיתרחש בנובמבר. ככל הנראה, תוכנית הבידור בקשת תשודר לא לפני מהדורת החדשות המרכזית אלא לפני "תוכנית חיסכון".

פינס נחשב עוגן משמעותי בערוץ 10 ועבר לשם מהוט, להחליף את לונדון וקירשנבאום ברצועה המובילה לחדשות - הנחשבת חשובה במיוחד בערוץ. הסיבה שהובא מלכתחילה הייתה הצערת הקהלים הצופים בערוץ. פינס עבר לערוץ 10 בשנת 2010, כאשר לפני כן התוכנית שודרה בחברת הכבלים מ-1997.

מקשת נמסר בתגובה: "שמחים מאד על הצטרפותו של גיא פינס, יחד עם כל מערכת התכנית "ערב טוב" לקבוצת קשת. הצטרפותם היא צעד משמעותי לקראת המעבר לרישיון בערוץ 12, בנובמבר הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully