וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוץ החימוש לקראת הפיצול: ברשת יבנו אולפן בהשקעה של מיליונים

10.7.2017 / 11:46

לקראת פיצול ערוץ 2, רשת בונה אולפן חדש – כך נודע לוואלה ברנז'ה. זכיינית ערוץ 2 מתכוננת למעבר ל-7 ימי שידור בנובמבר הקרוב ומקימה אולפן חדש. המשמעות: החלטה אסטרטגית של הזכיינית לייצר עוד ועוד תכני "אין האוס"

אבי צבי. אודי פורטל, מערכת וואלה! NEWS
אבי צבי/מערכת וואלה! NEWS, אודי פורטל

לקראת פיצול ערוץ 2, רשת בונה אולפן חדש – כך נודע לוואלה ברנז'ה. זכיינית ערוץ 2 מתכוננת למעבר ל-7 ימי שידור בנובמבר הקרוב ומקימה אולפן חדש הנבנה בימים אלו בקומת הקרקע של בניין הזכיינית ברמת החיל. האולפן החדש יחליף את האולפן הקיים, הממוקם בקומה ה-2 בבניין, ועל פי גורם המעורה בפרטים, הוא יהיה גדול ומשוכלל יותר. ההערכות בתעשייה היא כי הקמת אולפן בסדר גודל כזה עשויה לעלות למעלה מ-10 מיליון שקלים.

המשמעות העיקרית של הקמת אולפן בסדר גודל כזה היא החלטה אסטרטגית של הזכיינית לייצר עוד ועוד תכני "אין האוס" אולפניים, הנחשבים לזולים להפקה ועל כן לרווחיים יותר.

בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי רועי סטריקובסקי, לשעבר עורך "הישרדות", מפתח עבור רשת סדרת דרמה חדשה שתעסוק בעולם הריאליטי. סטריקובסקי ישמש כתסריטאי ובמאי הסדרה ולראשונה יעבוד בהפקת מקור בתחום הדרמה, כאשר עד כה הניסיון שלו מגיע מתחום הריאליטי.

עוד פורסם בוואלה ברנז'ה כי גיא לרר מצטרף לזכיינית ערוץ 2, כאשר המותג "הצינור" יישאר בערוץ 10. בנוסף לכך, רווית ליאור-מנדל תשמש כעורכת הראשית של "האח הגדול" ברשת. לפני מספר חודשים ליאור-מנדל עברה מקשת לאנדמול, חברת ההפקות של "האח הגדול" ומבעלי רשת, ועסקה בפיתוח פורמטים. רשת מתכוונת לצאת להפקת העונה החדשה של "האח הגדול" בתקופה הקרובה.

ברשת אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה: "רשת נמצאת בשיאן של ההכנות לקראת המעבר ל-7 ימי שידור. אנו נרגשים להשיק בין היתר את האולפן החדש והמשודרג, אשר יספק לצופים את חווית הצפייה האיכותית ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully