וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי סטריקובסקי מפתח לרשת דרמה על עולם הריאליטי

6.7.2017 / 13:17

לוואלה ברנז'ה נודע כי עורך "הישרדות" לשעבר כותב בימים אלו סדרת דרמה אותה הוא גם צפוי לביים עבור זכיינית ערוץ 2 שתעסוק בעולם הריאליטי, כחלק מהיערכות רשת למעבר ל-7 ימי שידור

רועי סטריקובסקי. ערוץ 10, ספק 500
רועי סטריקובסקי/ספק 500, ערוץ 10

רועי סטריקובסקי, לשעבר עורך "הישרדות", מפתח עבור רשת סדרת דרמה חדשה שתעסוק בעולם הריאליטי - כך נודע לוואלה ברנז'ה. סטריקובסקי ישמש כתסריטאי ובמאי הסדרה ולראשונה יעבוד בהפקת מקור בתחום הדרמה, כאשר עד כה הניסיון שלו מגיע מתחום הריאליטי.

סטריקובסקי נחשב לאחד מבכירי עורכי הריאליטי בישראל: בעבר ערך את "הדוגמניות", "הרווק", "הישרדות" בערוץ 10 במשך 4 עונות, ולאחר מכן את העונה הראשונה של התוכנית ב"רשת".

בימים אלה הוא עורך את "מהפכה במטבח" (של רשת). בעבר אף הוזכר שמו כמי שעתיד לערוך את "האח הגדול" ברשת לאחר פיצול ערוץ 2, אולם סטריקובסקי יתמקד כאמור בסדרה החדשה.

קשת ורשת נערכות בימים אלה לפיצול ערוץ 2 שיתרחש בנובמבר, ולקראת המעבר ל-7 ימי שידור הן רוכשות פורמטים רבים ומפתחות תוכניות מקור. השבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי גיא לרר עובר לרשת, כאשר המותג "הצינור" יישאר בערוץ 10. עוד פורסם לאחרונה בוואלה ברנז'ה כי תוכנית הבידור והרכילות של גיא פינס עוברת לקשת.

סטריקובסקי מסר: "בגיל 40 החלטתי לעצור רגע כדי להגשים את החלום הגדול שלי – כתיבה ובימוי של דרמה עלילתית. אני יוצא לדרך חדשה, מרגשת ורומנטית".

ברשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully