וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנים: פגישה של מנדלבליט עם בכירי חדשות 2

17.7.2017 / 15:47

כשברקע פרשיות רה"מ נתניהו, לוואלה ברנז'ה נודע כי אתמול קיים היועמ"ש פגישת תדרוך בנווה אילן עם בכירי החברה, ביניהם המנכ"ל אבי וייס והסמנכ"ל גיא סודרי. יצוין כי מנדלבליט אחראי מתוקף תפקידו גם על ייעוץ בתיקוני חקיקה, בהם פיצול ערוץ 2

היועץ המשפטי לממשלה בטקס פרישתו של אליקים רובינשטיין 13 ביוני 2017. נועם מושקוביץ
יורד לנווה אילן. מנדלבליט/נועם מושקוביץ

בזמן שרה"מ בנימין נתניהו הצליח לעצבן את רוב כלי התקשורת עם הראיון הבלעדי שהעניק בפתאומיות לערוץ 20 בסופ"ש האחרון, מי שאמון על ההחלטה האם להגיש נגדו כתבי אישום בפרשיות נפגש עם בכירי חדשות 2. לוואלה ברנז'ה נודע כי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, נפגש אתמול (ראשון) עם בכירי חדשות 2 בנווה אילן. מדובר בפגישת תדרוך שקיים היועמ"ש עם גורמים במערכת, כשביניהם המנכ"ל אבי וייס וסמנכ"ל התוכן גיא סודרי. זאת כאשר יש לציין שעברו מספר שנים מאז הפעם האחרונה שהיועמ"ש ביקר במשרדי חדשות 2.

התדרוך כאמור מתקיים בתקופה רגישה במיוחד, כשברקע פרשיות תיק 1000 ו-2000. בנוסף לכך, יש לציין כי מנדלבליט גם אחראי מתוקף תפקידו על ייעוץ בענייני חקיקה, כולל תיקוני חקיקה, כאשר רק בשבוע שעבר פורסם כי שר האוצר כחלון מנסה לבדוק אופציה של דחיית פיצול ערוץ 2 ב-3 שנים – מהלך שמצריך תיקון בחוק.

הפגנה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בפתח תקווה, בחודש יוני. ראובן קסטרו
דן מרגלית בהפגנות מול ביתו של היועמ"ש/ראובן קסטרו

בתוך כך וללא קשר, זמן קצר לאחר התדרוך עם מנדלבליט, יצאה הודעה מטעם חדשות 2 הנוגעת לבג"ץ שהגישה נגד הזכייה של ערוץ 20 במכרז לערוץ הכנסת. העתירה הוגשה באמצעות עוה"ד ישגב נקדימון ודקלה בירן, שהציגו שורה של כשלים שנפלו לטענתם במכרז. בעקבות העתירה, המדינה הודיעה בתגובה לעתירה של חדשות 2 כי ייערך דיון מחודש בזכיית ערוץ 20 במכרז להפעלת ערוץ הכנסת. הדיון ייערך כשבוע בלבד לפני תאריך היעד שבו אמורה חדשות 2 להפסיק להפעיל את הערוץ, ולהעביר את הפעלתו לידי ערוץ 20.

לפני כשנה פורסם בוואלה ברנז'ה על פגישת התדרוך של נתניהו עם בכירי חדשות 2, שהייתה הראשונה מבין סבב פגישות שקיים רה"מ עם כלי התקשורת. בחברת החדשות הוחלט מראש בזמנו לא להיכנס לוויכוחים עם ראש הממשלה, ובפגישה לא התקיים דיון רחב בנושא התקשורת. במשך כמה דקות בלבד, מתוך פגישה שנמשכה כשעתיים, נתניהו נשאל מדוע הוא אובססיבי לעניין התקשורת וענה תשובה בנוסח הדברים שאמר במליאת הכנסת: "אני לא אובססיבי לתקשורת, התאגיד יצא לדרך ואני בעד רפורמה והכנסת שחקנים נוספים לטלוויזיה המסחרית".

בחדשות 2 סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully