וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו תמיד שמחים לפגוש את רה"מ – גם כשהוא רוצה לסגור אותנו"

4.8.2016 / 17:00

לוואלה ברנז'ה נודע כי בצל מסקנות דו"ח פילבר והדד-ליין המתקרב לפיצול ערוץ 2, שאמור להתרחש בנובמבר 2017, בכירי חדשות 2 נפגשו היום עם רה"מ נתניהו - שחזר לבצע סבבי תדרוכים ובשבוע שעבר נפגש עם הכתבים המדיניים

נתניהו השיב לביקורת: "לא מנסה להשתלט על שוק התקשורת - ההפך הוא הנכון". לשכת העיתונות הממשלתית
"לא אובססיבי לתקשורת". נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

בכירי חדשות 2 נפגשו היום (חמישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. הפגישה נקבעה ביוזמתו של נתניהו טרם נסיעתו לאפריקה. לוואלה ברנז'ה נודע כי בחברת החדשות החליטו מראש לא להיכנס לוויכוחים עם ראש הממשלה, ובפגישה לא התקיים דיון רחב בנושא התקשורת. במשך כמה דקות בלבד, מתוך פגישה שנמשכה כשעתיים, נתניהו נשאל מדוע הוא אובססיבי לעניין התקשורת וענה תשובה בנוסח הדברים שאמר במליאת הכנסת: "אני לא אובססיבי לתקשורת, התאגיד יצא לדרך ואני בעד רפורמה והכנסת שחקנים נוספים לטלוויזיה המסחרית".

עוד נודע כי נושא מסקנות דו"ח פילבר כלל לא עלה לדיון. הדבר מפתיע שכן בתחילת יולי הגיב דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2 למסקנות ואמר כי "ועדת פילבר שיגרה טיל ממוקד אל לב גופי החדשות המסחריים הקיימים שפועלים בעצמאות עיתונאית מלאה וביושרה מקצועית". בדירקטוריון גם רמזו לנתניהו כשאמרו בזמנו: "כנראה שיש מי שחושש מהמשך קיומה של עיתונות חופשית, דמוקרטית ועצמאית בישראל ומבקש להפוך אותה לתלויה בשלטון".

גורם בחדשות 2 אמר לוואלה ברנז'ה כי "אנחנו נפגשים עם ראש הממשלה פעם בכמה חודשים. אנחנו תמיד שמחים לפגוש את נתניהו – גם כשהוא רוצה לסגור אותנו".

בתוך כך, מאחורי הנאומים הלוחמניים על בימת הכנסת, נתניהו דווקא מחזק את שיתוף הפעולה עם כלי התקשורת וחזר לבצע תדרוכים מתחת לרדאר – כאשר התקשורת מצידה עולה לבירה. מלבד הפגישה היום עם מערכת חדשות 2, בשבועות האחרונים ביצע ראש הממשלה תדרוכים עם כתבים מדיניים וצבאיים. בנוסף, בשבוע הבא הוא אמור להיפגש עם דן מרגלית מ"ישראל היום", כפי שסיפר ב"תיק תקשורת".

לא נמסרה תגובה מחדשות 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully