וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שאני חושב על התאגיד - אני כותב בטוויטר"

4.8.2016 / 14:24

דן מרגלית מגיב על אירועי השבוע, תאגיד השידור, רה"מ בנימין נתניהו והאם הוא מתכוון להתפטר מ"ישראל היום": "בפרשת התאגיד, נתניהו נותן את ידו לשחיקה חמורה של הדמוקרטיה הישראלית. נראה אם המאמר שלי על התאגיד יופיע מחר בעיתון"

יח"צ - חד פעמי

דן מרגלית התארח ב"תיק תקשורת" בטלוויזיה החינוכית ודיבר על תאגיד השידור, ראש הממשלה בנימין נתניהו והאם הוא מתכוון להתפטר מ"ישראל היום". בראיון לתוכנית של ניב רסקין, שתשודר אחה"צ בערוץ 2, מרגלית אומר כי כתב טור ביקורתי על נתניהו בהקשר של התאגיד והוא מחכה לראות האם הטור יפורסם מחר (שישי) – ואף רומז שבמידה ולא, הוא עלול לשקול את המשך דרכו בעיתון של שלדון אדלסון.

עוד אומר מרגלית כי, לגיטימי לחשוב שהוא צריך להתפטר מהעיתון, למרות שהוא בינתיים החליט אחרת. הוא גם חושף שייפגש עם נתניהו בשבוע הבא.

מרגלית: "בפרשת התאגיד הוא (נתניהו) נותן את ידו לשחיקה חמורה של הדמוקרטיה הישראלית. העובדה שהניו יורק טיימס נכנס לזה – העיתון הכי חשוב בעולם – אומרת שאנחנו עלולים לאבד את היתרון שיש לנו על הסביבה... אני לא מרגיש צורך להסביר למה אני לא מתפטר מהעיתון... אני לא נבהל מלהתפטר. נשאלת השאלה האם כאשר חופש הביטוי שלי לא נפגע - ומחר נראה אם מאמרי יופיע...חשוב מאוד שהקול שלי ושל מוטי גילת יישמע ב'ישראל היום'".

כשמרגלית נשאל על כך שבפרויקט המיוחד ש"ישראל היום" עשה השבוע על התאגיד – וספג עליו ביקורת רבה - קולו לא נשמע, הוא עונה: "לא קרה מצב שאני ביקשתי לכתוב ולא נתנו. קרה מצב שלא הזמינו ממני. לדעתי מאמרי יופיע מחר. מה שאני חושב על התאגיד - אני כותב בטוויטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully