וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתות מסתובבות ברגולציה: יפעת בן חי-שגב בדרך להפוך ליו"ר הרשות השנייה?

19.7.2017 / 13:41

פרסום ראשון: לאחר שמינויה של אוה מדזיבוז' לתפקיד ראש הרשות למעמד האשה אושר, גורם בכיר המעורה בפרטים טוען שתפקיד יו"ר הרשות השנייה הוצע ליפעת בן חי-שגב, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין. בן חי-שגב מכחישה: "התפקיד לא הוצע לי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן חי שגב ומדז'יבוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

יפעת בן חי שגב בדרך לרשות השנייה? לוואלה ברנז'ה נודע כי יו"ר מועצת הכבלים והלווין קיבלה לאחרונה ממנכ"ל משרד התקשורת שלמה (מומו) פילבר הצעה להחליף בתפקיד את אוה מדזיבוז' - כך על פי גורם בכיר המעורה בפרטים. בן חי-שגב מכחישה כי התפקיד הוצע לה.

כזכור, מדזיבוז' תסיים בקרוב את תפקידה כיו"ר הרשות השנייה לאחר שמינויה לתפקיד ראש הרשות למעמד האשה אושר על ידי ועדת המינויים לנציבות המדינה בשבוע שעבר. מאחר וההצעה לבן חי-שגב ניתנה פרוץ חקירת בזק במסגרתה פילבר נשלח למעצר בית - ובינתיים מונה השבוע המשנה למנכ"ל מימון שמילה לממלא מקום המנכ"ל - לא ברור אם היא עודה בתוקף.

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי השרה לענייני שוויון חברתי, גילה גמליאל, מתכוונת למנות את מדז'יבוז, שעומדת בראש הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו מאז 2014, לתפקיד ראש הרשות למעמד האשה. יש לציין כי מינויה לתפקיד ראש הרשות למעמד האשה מגיע לאחר שלמעלה משנה הרשות – האמונה על כל הנושאים הקשורים לשוויון בין המינים ומאבק באלימות נגד נשים – מתנהלת ללא מנהל קבוע.

בן חי-שגב התמודדה לאחרונה גם על תפקיד מפקד גל"צ, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. בתום מכרז שנמשך מספר שבועות, הודיע שר הביטחון ליברמן בתחילת השבוע על בחירתו בשמעון אלקבץ למפקד התחנה.

בן חי-שגב מסרה בתגובה: "התפקיד לא הוצע לי. לא על ידי פילבר ולא על ידי אף אחד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully