וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הג'וב הבא של יו"ר הרשות השנייה - ראש הרשות למעמד האשה

26.6.2017 / 9:36

פרסום ראשון: השרה לענייני שוויון חברתי, גילה גמליאל, מתכוונת למנות את יו"ר מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז, לתפקיד ראש הרשות למעמד האשה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בינואר 2016, סיימה מנהלת הרשות הקודמת, ורד סויד, את תפקידה, ומאז הוא אינו מאויש

אוה מדז'יבוז'. יח"צ, הרשות השנייה, ענבל מרמרי
אוה מדז'יבוז/ענבל מרמרי, יח"צ, הרשות השנייה

השרה לענייני שוויון חברתי, גילה גמליאל, מתכוונת למנות את יור מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז, לתפקיד ראש הרשות למעמד האשה, כך נודע לוואלה ברנז'ה.

מדז'יבוז, שעומדת בראש הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו מאז 2014 ובעבר כיהנה כמנכלית מעריב ורדיו תל אביב, צפויה להופיע בפני וועדת המינויים בנציבות שירות המדינה בשבוע הבא. במידה ותקבל את אישור הוועדה – מינויה יובא לאישור הממשלה, לאחר שזה למעלה משנה הרשות למעמד האשה – האמונה על כל הנושאים הקשורים לשוויון בין המינים ומאבק באלימות נגד נשים – מתנהלת ללא מנהל קבוע.

מדז'יבוז, בת 46, אם חד הורית, נחשבת לאחת הנשים החזקות בשוק התקשורת, ומדורגת באופן תדיר בדירוגי "המשפיעים" של כלי התקשורת. במהלך הקריירה שלה, ליוותה את עבודתה המקצועית בפעילות ציבורית להעמקת המודעות הציבורית לקידום מעמד האשה, וב-2006 אף זכתה באות אשת העיר תל אביב יפו על פועלה למען נשים בתקשורת. בין היתר, כשכיהנה כמנכ"לית רדיו תל אביב, פעלה ליצירת איזון ושוויון בין שדרנים לבין שדרניות ויזמה את תכנית הרדיו הראשונה בתחנה שהייתה כולה בהגשה נשית.

השרה גילה גמליאל באולפן וואלה 20.6.16. מערכת וואלה!
מעוניינת במדז'יבוז. השרה גילה גמליאל/מערכת וואלה!

מאז ורד סויד - התפקיד לא מאויש

גם ברשות השנייה מדז'יבוז קידמה נושאי מגדר ונשים, ליוותה וניהלה ועדות ודוחות על ייצוג נשים ונוכחות נשית על מסך הטלוויזיה. בשנה החולפת ביקרה בחריפות את שידור הראיון עם אשתו של אופק בוכריס בערוץ 2 וכן את כתבת אולפן שישי השנויה במחלוקת על מסיבות הרווקים בבודפשט. באחרונה פורסם כי שר האוצר, משה כחלון, מינה את מדז'יבוז לדירקטורית בחברת נמלי ישראל.

הרשות למעמד האשה, הרשות הממשלתית האמונה על קידום מעמד האשה בחינוך, חקיקה ואכיפה, הוקמה ב-1998 ופעלה תחת משרד ראש הממשלה עד 2015, כשהועברה לאחריות המשרד לעניני שוויון חברתי, שבראשו עומדת גמליאל. בינואר 2016, סיימה מנהלת הרשות הקודמת, ורד סויד, את תפקידה, וגמליאל ביקשה למנות את עו"ד רינת דנון, מקורבתה ואחת מיועצותיה לשעבר, לתפקיד. עם זאת, נציבות שירות המדינה והיועץ המשפטי לממשלה התנגדו למינוי, בשל דרישה לניסיון ניהולי רחב יותר. מנכל המשרד לשוויון חברתי, אבי כהן, מונה למנהל זמני של הרשות במשך כמה חודשים, אך מינויו הזמני פג ובפועל הרשות פועלת ללא מנהל מזה כמה חודשים.

מדז'יבוז ולשכת השרה גמליאל סירבו להתייחס לפניית וואלה!.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully