וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בכיר: מועצת הכבלים והלוויין אישררה את הזכייה של ערוץ 20 במכרז ערוץ הכנסת

26.7.2017 / 11:58

לוואלה ברנז'ה נודע כי המועצה קיימה אתמול דיון מחודש בתוצאות מכרז ערוץ הכנסת, בעקבות הוראת בג"ץ, וככל הנראה הוחלט לאשר שוב את הזכייה של הערוץ במכרז למרות העתירות שהוגשו ע"י חדשות 2 ו-RGE

ערוץ 20. ברני ארדוב
ערוץ 20/ברני ארדוב

מועצת הכבלים והלוויין אישררה את הזכייה של ערוץ 20 במכרז ערוץ הכנסת – כך אמר לוואלה ברנז'ה גורם בכיר המעורה בפרטים. המועצה קיימה אתמול (שלישי) דיון מחודש בתוצאות המכרז, בעקבות הוראת בג"ץ, וככל הנראה היא אישרה מחדש את הזכייה של הערוץ במכרז למרות העתירות שהוגשו ע"י חדשות 2 ו-RGE. כעת חוזר הדיון לפתחו של בית המשפט.

בהקשר זה, הגורם מעריך כי שופטי בג"ץ ככל הנראה ימתחו ביקורת קשה על ההחלטה ועל המועצה, אך לא ישנו אותה, ולבסוף ערוץ 20 יהיה זה שלבסוף יפעיל את ערוץ הכנסת. מימון שמילה, שהיה חבר מועצה במכרז, פסל את עצמו מלהשתתף בדיון המיוחד ולא הגיע אליו, מכיוון שכיום הוא משמש כממלא מקום מנכ"ל משרד התקשורת. בנוסף לכך, הדיון המיוחד היה צריך להתקיים היום אך הוקדם לאתמול.

המכרז על ערוץ הכנסת הסתיים לפני כמה חודשים, אך בעקבות עתירות שהגישו חדשות 2 וקבוצת rge נגד המפעילה הזוכה ערוץ 20, החליט בית המשפט להוציא צו ביניים העוצר את זכיית ערוץ 20, עד להחלטה שיפוטית אחרת. בג"ץ הורה למועצה לדון מחדש בתוצאות המכרז. בינתיים מי שמפעיל את הערוץ הוא המפעילה הקודמת, חדשות 2 - שטענה בעתירתה כי נפלו שורה של כשלים במכרז, וכי "קיים חוסר הלימה בולט בין המצגים וההתחייבויות המפורטים בפרק התוכן לבין התוכנית העסקית שנכללה בהצעתה". כזכור, גם קבוצת rge עתרה נגד תוצאות המכרז וטענה כי ההצעה של ערוץ 20 הייתה "תכסיסנית".

מהמועצה נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בדיון משפטי ואנו מחויבים לסוביודיצה. לפיכך נאמר דברנו רק במסגרת בית המשפט".

טרם התקבלה מחדשות 2 ו-RGE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully