וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הקרע עם רה"מ: "ישראל היום" מציין עשור

וואלה ברנז'ה

30.7.2017 / 9:05

עמוס רגב פירסם טור מיוחד שבו טען כי "העשור שחלף היה מסע מופלא. עבודה יומיומית קשה ומפרכת בשוק הדעות - מול מונופול בוטה של התקשורת הקיימת"; בנוסף, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, בטור מיוחד של ביסמוט הוא מצהיר כי העיתון מכוון כרגע לדיגיטל

ישראל היום. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
ישראל היום/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

לראשונה מאז שהפסיק לכהן כעורך הראשי לפני כ-3 חודשים, עמוס רגב פרסם היום (ראשון) טור מיוחד ב"ישראל היום", לרגל ציון עשור לעיתון. עוד בהודעת סיום ההעסקה שלו בעיתון, הצהירו בזמנו ראשי העיתון בהודעת הפרידה ממנו כי הוא ימשיך לכתוב טורים מיוחדים לעיתון. בנוסף אליו, בטור מיוחד שפירסם היום העורך הראשי בועז ביסמוט הוא מצהיר כי העיתון מכוון כרגע לדיגיטל, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

רגב כותב בטורו כי "העשור שחלף היה מסע מופלא, מרתק, מאתגר. עבודה יומיומית קשה ומפרכת בשוק הדעות - מול מונופול בוטה, גס וציני של התקשורת הקיימת, מול צביעות, שחצנות ונרקיסיזם של מי שנדמה להם שהשכל הופקד כולו בידיהם. כן, מול תקשורת שמאלנית, הסוגדת ל"תהליך השלום" ואינה מוכנה לשמוע שום דעה אחרת. מול תקשורת שפטרה בבוז את "החינמון", אף שרובה משודרת, או עולה ברשת, בחינם".

לטענתו, "בחשבון של עשר שנים, הם יותר טעו, ואנחנו יותר צדקנו..ובדרך הם איבדו את ציבור הקוראים, הצופים והמאזינים. כי לציבור נמאס לקום בכל בוקר ולשמוע שהוא חי לכאורה במדינת עולם שלישי, מדינת עוני, מדינה העומדת על סף חורבן. וזאת מהטעם הפשוט, שזאת אינה ישראל. והישראלים ברובם המכריע גאים להיות – ישראלים".

ביסמוט מצהיר בטורו כי "אחרי שהעיתון ומוספיו הפכו למובילים, הגיע גם זמנו של אתר החדשות שלנו לתפוס את מקומו הראוי. הפתעות נוספות מצפות לקוראי העיתון. בימים אלה אנחנו עמלים על כך, כדי שההצלחה היום תהיה גם ההצלחה של המחר".

בחודש מאי פורסם בוואלה ברנז'ה כי ביסמוט שם לו למטרה לקדם את הפלטפורמה הדיגיטלית של "ישראל היום", באופן שהאתר יהווה פייט רציני לאתר ynet מקבוצת ידיעות של נוני מוזס. במסגרת ההליך, העורך של אתר "ישראל היום", שגיב שטיינברג, סיים את תפקידו, ובמערכת מחפשים עורך חדש ש"יקדם את האתר לשלב הבא ויהפוך אותו ליותר אינטרנטי", כך אמר בזמנו גורם במערכת. עוד נודע שב"ישראל היום" מעוניינים לגייס צוות עורכי משנה וכתבים נוספים כדי לחזק את הפלטפורמה הדיגיטלית בתחומי סיקור שונים, וכבר פנו למספר כתבים ממערכות מתחרות.

בשבוע שעבר התרחש מאורע היסטורי ב"ישראל היום", שעד כה הביע תמיכה מובהקת ברה"מ נתניהו, כאשר פורסם לראשונה בשער טור ביקורת נוקב נגדו בעקבות ההחלטה להסיר את המגנומטרים. בכותרות הטור שפורסם על ידי כתב המפלגות מתי טוכפלד, נתניהו אף כונה כ"כנוע, מבוהל ורופס". זאת כאשר הסיבה לפרסום הטור הלא שגרתי קשורה ככל הנראה לקרע עמוק בין הצדדים, כאשר מנגד ישנם גורמים כי מדובר בכלל בספין בניסיון להרחיק את הטייקון מרה"מ בעקבות ההתקדמות בתיקי החקירות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully