וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה חשאית: על מה שוחחו ביסמוט ואולמרט?

15.8.2017 / 10:27

לוואלה ברנז'ה נודע כי עורך "ישראל היום" ורה"מ לשעבר, שהשתחרר רק לאחרונה מהכלא, נפגשו אתמול ושוחחו שעות ארוכות. העיתון, שהוקם עוד בזמן כהונתו כרה"מ, ביקר את אולמרט באופן קבוע לעומת היחס האוהד יחסית שקיבל ב"ידיעות אחרונות"

בועז ביסמוט  אהוד אולמרט. ראובן קסטרו
וואלה, עיבוד תמונה
בועז ביסמוט אהוד אולמרט/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו וואלה

עורך "ישראל היום" בועז ביסמוט נפגש אתמול (שלישי) עם רה"מ לשעבר אהוד אולמרט, כך נודע לוואלה ברנז'ה. לא ברור על מה שוחחו השניים, אך עצם קיומה של הפגישה מפתיע שכן מערכת היחסים בין בכירי העיתון לרה"מ לשעבר לא נחשבת לקרובה, והעיתון – שהוקם עוד בזמן כהונתו כרה"מ - נהג לבקר את אולמרט באופן קבוע.

אולמרט, שהשתחרר רק לאחרונה מהכלא לאחר שהורשע בפרשת מעטפות הכסף, טען בזמן כהונתו כרה"מ כי "ישראל היום" תומך בנתניהו בשל יחסים הטובים עם המו"ל ואף מתח ביקורת על העיתון בפני הבעלים שלדון אדלסון. בזמן שב"ידיעות אחרונות" נקטו בקו אוהד בסיקור אולמרט באופן קבוע, בסיקור פרשת מעטפות הכסף ובדיונים שנערכו לקראת שיחרורו של אולמרט מהכלא, ב"ישראל היום" נקטו בקו ההפוך לעומת העיתון של מוזס.

ביסמוט, שהתראיין לאחרונה ב"לונדון וקירשנבאום", התעצבן במהלך השידור מהגרפיקה שליוותה את הדיון – תמונה של נתניהו עם הכיתוב "יומולדת שמח 'ישראל היום' – ואמר ללונדון: "תאר לך שהייתי מזמין אותך ל'ישראל היום' לראיון חגיגי, הייתי עושה לך כבוד – ומאחורי היה תמונה של אולמרט עם הכיתוב יומולדת שמח 'ידיעות אחרונות'. זה היה יפה? זה ממש מכובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully