וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפקות חיוניות ויוקרתיות של החינוכית על סף ביטול"

16.8.2017 / 15:05

במכתב שנשלח על ידי ועדי העובדים למנכ"ל משרד החינוך, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, מתריעים בחינוכית מפני קריסת הפקות, אי-עמידה בהסכמים עם ספקים ופגיעה אנושה בלוח השידורים, שיובילו לנזק משמעותי לערוץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סאגת כפל התפקידים של אלדד קובלנץ בחינוכית ובתאגיד נמשכת: הפעם מתריעים ועדי העובדים בחינוכית בפני ביטול הפקות חשובות בשל אי-מינוי מנכ"ל חדש במקומו של קובלנץ, המצוי לטענתם בניגוד עניינים בערוץ. זאת בשל עבודתו בתאגיד הגוזלת ממנו את רוב זמנו, כאשר בחינוכית מתמודדים עם סכנת הסגירה שצפויה להתרחש על פי חוק בעוד שנה.

במכתב שנשלח אתמול (שלישי) על ידי ועדי העובדים למנכ"ל משרד החינוך, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, מתריעים העובדים מפני קריסת הפקות, אי-עמידה בהסכמים עם ספקים ופגיעה אנושה בלוח השידורים, שיובילו לנזק משמעותי לערוץ. במכתב הם מפרטים רשימה של הפקות "חיוניות ויוקרתיות" הממתינות ושאינן מקבלות אישור וחתימת המנכ"ל והיועמ"ש של החינוכית "שנטשו את החינוכית", לטענת העובדים.

בין היתר הם מציינים במכתב את התכניות שהפקתן עלולה להתעכב: חידון התנ"ך למבוגרים, טקס יום השנה לרצח יצחק רבין ותכניות בהפקה משותפת עם "ההסתדרות הציונית" ועם "רשות העתיקות". עוד נכתב כי "אי-עמידה בחובות הפקה אלו, יגרור ביטול של ימי צילום, אי עמידה בחובות שידור והעלאת תכניות ללא כתוביות דבר שיגרור הטלת קנסות, והשלכות רבות נוספות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלדד קבלנץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כשל ניהולי קשה ומתמשך"

העובדים חוזרים על דרישתם למנות בעלי תפקידים במקומם של קובלנץ ושל היועץ המשפטי בחינוכית, אביגדור דנן, לאחר שכבר הודיעו לאחרונה כי הם מנתקים כל מגע עם השניים, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

"עובדי החינוכית חווים כשל ניהולי קשה ומתמשך כאשר בפועל שני המנהלים לא נמצאים פיזית בתחנה ולא מובילים את תחנת הטלוויזיה הציבורית שבאחריותם כפי שראוי היה שייעשה. בשבועיים האחרונים הגיעו הדברים לידי כך שמנכ"ל החינוכית והיועמ"ש מנהלים מלחמה נגד החינוכית ועובדיה. השניים ביטלו באופן חד צדדי את שידורי החינוכית באפיק 11, ובה בעת ניערו מעצמם כל אחריות על הפקות ושידורי החינוכית" כותבים העובדים.

לאחרונה הוחרף המשבר בחינוכית בין העובדים לקובלנץ והוביל לשיבוש בשידורי התאגיד, כאשר בתחילת החודש העלו עובדי החינוכית שקופית מחאה בערוץ של התאגיד, כאן 11 - המשדר את תכניות החינוכית - ובתגובה הופסקו שידורי החינוכית בערוץ.

מהחינוכית נמסר בתגובה: "בזמן כהונתו של קובלנץ רשמה החינוכית הישגים רבים ובמקביל הוקם התאגיד כאן שהחל לשדר ב3 פלטפורמות. החוק קבע כי עם סגירת החינוכית, בעוד כשנה יועברו תכניה לתאגיד ושני הגופים בעלי אינטרסים משותפים לטובת הציבור והשידור הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully