וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארץ: האיחוד יוצא לדרך. ומה עומד מאחורי החילופים במוסף?

לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחר שורת מינויים שהחלה אתמול בעיתון "הארץ", היום הודיעו לעובדי הקבוצה כי דפנה מאור תהיה עורכת חדשות החוץ במקום אסף רונאל. בנוסף, בעיתון רוצים להחזיר את מוסף הארץ להיות "מוסף תחקירים"

כנס דיגיט. בן קלמר
כנס דיגיט/בן קלמר

האיחוד הגדול בין מערכת "הארץ" ל"דה מרקר" יוצא לדרך, באופן רשמי: לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחר שורת מינויים שהחלה אתמול בעיתון "הארץ" וכללה את החלפתו של עורך המוסף מורן שריר בראש מערכת החדשות אורי מרק, היום (חמישי) הודיעו לעובדי הקבוצה כי דפנה מאור תהיה עורכת חדשות החוץ של העיתון, זאת בנוסף לתפקידה כעורכת כלכלה עולמית במרקר. תחתיה יהיו ראש דסק החוץ ב"הארץ" רועי סמיוני, שחוזר למערכת לאחר שהיה עורך חדשות חוץ בוויינט כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. ישראל פישר חוזר למרקר לאחר שהיה כתב כלכלי בתאגיד, וישמש כראש דסק כלכלה עולמית בדה מרקר.

עוד נודע כי אסף רונאל יתמנה לעורך המדע, לאחר ששימש כעורך בדסק חוץ בשש השנים האחרונות. דנה סביר, שהייתה ראשת דסק, מונתה לסגנית עורך החדשות. בנוסף, רוית קלימר, שהיתה עורכת באתר מכון דוידסון לחינוך מדעי ועורכת של מגזין החינוך המדעי, תתמנה לעורכת הבריאות במקומה של רונה מור.

בדה מרקר התרחשו לאחרונה שורה של שינויים במערכת: הכתבת גבי דוידוביץ'-ויסברג חזרה לעיתון הכלכלי והיא מסקרת את תחומי התיירות והתעופה. גור מגידו שהגיע למרקר מהתאגיד ולפני כן מגלובס, משמש ככתב משפט ומחליף את יסמין גואטה שמונתה לכתבת שוק הון. אבי וקסמן, ראש מערכת החדשות, מונה לכתב אוצר.

עוד שינויים משמעותיים בדסק: יונית מוזס מונתה לראשת מערכת הפרינט, רמי בסאלי מונה לראש דסק אתר ושלומי בלבול מונה להומפייג'יסט. חגי עמית מונה לכתב הכנסת וישמש גם כתב כלכלת ביטחון. הוא יחליף בתפקיד את צבי זרחיה שעובר לכלכליסט. בנוסף, יעל דראל מונתה לעורכת מדור נדל"ן.

כפי שפורסם אתמול לראשונה בוואלה ברנז'ה, עורך המוסף מורן שריר יסיים את תפקידו ויישאר בעיתון ככתב. לוואלה ברנז'ה נודע כי מאחורי המהלך להציב במקומו את ראש מערכת החדשות אורי מרק עומד רצון של עורך העיתון אלוף בן להפוך את המוסף לחדשותי יותר או כפי שהדבר כונה במערכת - להחזירו להיות "מוסף תחקירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully