וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש דסק החוץ של ynet עובר ל"הארץ"

וואלה ברנז'ה

3.5.2018 / 9:00

רועי סמיוני עובר ל"הארץ", שם ישמש בתפקיד מפתח בדסק החוץ בראשות אסף רונאל - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בעבר סמיוני שימש ב"הארץ" כעורך בדסק החוץ

מערכת עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב. שרון בוקוב
מערכת עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב/שרון בוקוב

רועי סמיוני, ראש דסק החוץ של ynet, עובר ל"הארץ" שם ישמש בתפקיד מפתח בדסק החוץ בראשות אסף רונאל - כך נודע לוואלה ברנז'ה. עבור סמיוני, מדובר בחזרה לעיתון של קבוצת שוקן, שכן בעבר שימש ב"הארץ" כעורך בדסק החוץ.

סמיוני עבד ב"הארץ" בין השנים 2007-2010, בהם שימש כעורך בדסק החוץ של העיתון. ב-2010 מונה סמיוני לראש דסק החוץ של האתר מקבוצת ידיעות. עד לאותה שנה ב-ynet לא היה תפקיד ראש דסק החוץ, אלא דסק החוץ פעל במסגרת דסק החדשות. סמיוני בעל תואר ראשון ביחסים בינ"ל ובשפה וספרות צרפתית, ותואר שני בהיסטוריה אמריקאית.

סמיוני מסר בתגובה: "אני שמח לחזור למקום שבו עשיתי את צעדיי הראשונים בעיתונות (הייתי עורך בדסק החוץ בעיתון בין 2007 ל-2010 תחת עורכי החוץ ליאור קודנר ואדר פרימור המופלאים). אני מגיע לחזק את דסק החוץ של 'הארץ' ולהצטרף לאנשים מצוינים ולעיתון נהדר. לצד השמחה זהו גם רגע עצוב בשבילי. במשך שמונה השנים האחרונות צברתי חוויות וחברים נהדרים ב-ynet, וזכיתי לעבוד עם אנשים נפלאים וללמוד הרבה על חדשות ואינטרנט, וכעת אני נפרד מהם. אני רוצה גם להודות באופן אישי לאמנון מרנדה ולאורן רייס שגייסו אותי בזמנו ל-ynet, האמינו בי ונתנו לי עצמאות מוחלטת לנהל את דסק החוץ, לעשות דברים שאני מאמין בהם, ובכלל לכל העורכים, מפיקים, גרפיקאים ועורכי הווידאו הנפלאים באתר".

ב"הארץ" אישרו את הפרטים.

  • עוד באותו נושא:
  • הארץ
  • ynet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully