וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאעש, מחבר בין אנשים

7.9.2014 / 15:34

תם החרם? אחרי 3 שנים בהן נמנעו בישראל היום לאזכר או לקדם תכנים של ערוץ 10, הבוקר פורסם במדור התרבות של החינמון ראיון קצר עם צבי יחזקאלי לקראת עליית סדרת הכתבות שלו על דאעש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק דאעש יכול. "ישראל היום"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקביל להתחממות ביחסים העכורים עד לא מזמן בין ידיעות אחרונות לקשת, עליה דווח בוואלה! ברנז'ה, נרשם היום (ראשון) ציון דרך בכיוון דומה גם בין ערוץ 10 לישראל היום - שני גופים אשר נקטו בשנים האחרונות חרם הדדי בלתי רשמי. הבוקר פורסם במדור התרבות של העיתון ראיון קצר עם צבי יחזקאלי לקראת עליית סדרת הכתבות שלו על דאעש, זאת אחרי תקופה ארוכה בה נמנעו בעיתון מלסקר את תכניות הערוץ באופן שיקדם אותו, את תכניותיו או את אנשיו.

הנתק בין העיתון לערוץ החל לפני שלוש שנים, מיד אחרי שערוץ 10 שידר מערכון אשר לעג לעורך ישראל היום עמוס רגב בתכנית "נבחרת ישראל בטלוויזיה". המערכונים החלו להופיע בתכנית שבוע וחצי לאחר טור ביקורת טלוויזיה תוקפני במיוחד שפרסם בעיתון ליאור רדושיצקי על התוכנית. בהמשך שודר תחקיר שלילי במיוחד של רביב דרוקר על ישראל היום בתוכנית "המקור", שקדם לו מאמר חריף בעיתון שבו הואשם המנכ"ל הקודם רפי גינת בכך שהוא "מקורב מובהק לנוני מוזס ולאחרים מבני המשפחה". התחקיר בערוץ 10 שודר, ומאז נמנעו בעיתון מלכתוב ביקורות על התכניות, והיה נתק בינו לבין מחלקת יחסי הציבור של הערוץ.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לאחרונה נודע כי עיתונאית "ישראל היום" אמילי עמרוסי תצטרף לערוץ 10 ותגיש את תוכנית הבוקר של הערוץ בימי שישי. מדובר בתפקיד ראשון שלה בערוץ, ובעתיד ככל הנראה תשתלב עמרוסי בתוכניות נוספות בו.

בישראל היום ובחדשות בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully