וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד לאמילי

28.8.2014 / 9:54

פרסום ראשון: עיתונאית ”ישראל היום” אמילי עמרוסי תצטרף לערוץ 10 ובתפקידה הראשון תגיש את תוכנית הבוקר בשישי - כך נודע לוואלה! ברנז’ה. בכך, תוותר על חברותה במועצת הרשות

עיתונאית "ישראל היום" אמילי עמרוסי תצטרף לערוץ 10 ותגיש את תוכנית הבוקר של הערוץ בימי שישי - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. עמרוסי תגיש את התוכנית בה הגישו לצד אלי ראכלין מדי שבוע אורחים מתחלפים. מדובר בתפקיד ראשון שלה בערוץ, ובעתיד ככל הנראה תשתלב עמרוסי בתוכניות נוספות בו.

בשבוע האחרון פורסם בוואלה! ברנז'ה כי עמרוסי נכללת ברשימה הסופית של חברי מועצת הרשות השנייה החדשה שגיבש שר התקשורת ארדן, אולם ככל הנראה בשל ניגוד עניינים אפשרי - תוותר עמרוסי על תפקידה העתידי הזה.

עמרוסי (35), אשר שימשה בעבר כדוברת מועצת יש"ע וניהלה את מערך הדוברות והתקשורת של מתנגדי ההתנתקות, החלה את דרכה העיתונאית בטלוויזיה ובשנת 2003 החלה לשמש ככתבת לענייני יהודה ושומרון בערוץ 10 והגישה פינה קבועה בתוכנית הבוקר של הערוץ. כיום היא בעלת טור אישי במוסף "ישראל השבוע" של "ישראל היום", ומפרסמת במוספי העיתון כתבות מגזיניות, טורים וריאיונות.

ערוץ 10, אשר מבצע בימים אלו שורה של צעדים במסגרת תוכנית רחבה ומגובשת לשינוי באופי הערוץ ולשנוי במיקוד התוכן שלו, מסר בתגובה: "אמילי עמרוסי החלה את דרכה בערוץ 10 ואנחנו שמחים שהיא בחרה לחזור לערוץ ולתרום מכישרונה ומרצה לטובת העמקה וגיוון של השיח הציבורי. הערוץ עובר מהלך של שינוי משמעותי באופיו, בסדרי העדיפויות שלו ובדגשי התוכן והשידורים. צירופה של עמרוסי הוא סנונית ראשונה במהלך הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully