וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציוץ נעשה יותר נוח

5.2.2015 / 14:25

בכיר פרשני "ישראל היום" דן מרגלית מחריף את התבטאותיו נגד ראש הממשלה בטוויטר, אך עדיין נמנע מלעשות כן על גבי העיתון. וואלה! ברנז'ה עוקבת

דן מרגלית  ב"ועדת העורכים", נובמבר 2010. אורי לנץ
דן מרגלית/אורי לנץ

יום הבוחר מתקרב, ועמו הולכות ומקצינות התבטאויותיו של בכיר פרשני "ישראל היום" נגד בנימין נתניהו. לא, זו לא טעות הקלדה - את ההתבטאות החריפה ביותר נגד נתניהו סיפק היום מרגלית, אולם כמובן שלא מעל דפיו של "ישראל היום" אלא בגוף תקשורת אחר, חופשי יותר: טוויטר.

"היהודים בקונגרס מתחננים לביבי לחדול מנאום הבחירות שלו, והוא ותעמלניו בשלהם, וגורמים נזק לישראל", צייף הפרשן. הדברים מצטרפים לציוץ שלו מסוף השבוע אז כתב "הידיעות על פרשת הבקבוקים של שרה נתניהו תואמות את הביטוי שהן הוציאו את השד מן הבקבוק. אבל עניין הבקבוקים היה זוטות אלמלא נכרך בשורה של סוגיות".

סוגיית הביקור של נתניהו בקונגרס העסיקה את מרגלית גם כאשר צצה לפני שבועיים, אז כתב: "מקווה שביבי לא ישאיר אדמה חרוכה ביחסים עם אובמה והדמוקרטים ולא יסע לוושינגטון בלי תיאום עם הבית הלבן" והוסיף: "אם יצפצף עלינו, שישלם על כך בבחירות".

את הדברים נגד נתניהו מקפיד מרגלית לכתוב, כאמור, רק ברשת החברתית ולא בעיתון הנפוץ במדינה שם ניתנת לו במה קבועה. בעבר אמר מרגלית לוואלה! ברנז'ה כי ב"ישראל היום" מעולם לא צנזרו לו מאמרים. הסיבה לכך נעוצה, ככל הנראה, שאת האמירות הצפויות ליפול לרצפת חדר העריכה של "ישראל היום" שומר העיתונאי הוותיק לטוויטר. או שהסיבה היא שקשבי מטה ההסברה הלאומי אינם מתמללים עבור ראש הממשלה ציוצי טוויטר?

כאשר שאלנו את מרגלית מדוע אינו שולח את הדברים לדפוס, אמר לנו: "מוזר שבוואלה! ברנז'ה לא כתבתם אף פעם על הביקורות שכן כתבתי על נתניהו בעיתוני, בהן יחסו למו"מ המדיני ועל כך שהוא לא פעל ברצינות למען שתי מדינות לשני עמים ועל הקפאת כספי הפלסטינים ועוד הרבה נושאים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully