וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרדיו והטלוויזיה עוברים לשידורי המאבק

25.8.2015 / 13:04

כנס החירום של עיתונאי ועובדי רשות השידור המתוכנן למחר יסוקר ברשת ב' של קול ישראל וכבר הערב יעלה על המסך בערוץ 1 קמפיין נגד סגירת הרשות ופיטורי העובדים. לוואלה ברנז'ה נודע כי העובדים מתכננים להתבצר בבניין הרשות במהלך סוף השבוע

יח"צ - חד פעמי

לצד הפגישות והניסיונות להגיע להבנות והסכמות עם עובדי רשות השידור, העובדים מחריפים צעדים לקראת הדיון בוועדה שתתכנס בתחילת השבוע הבא, על מנת לאשר את השינויים בחוק תאגיד השידור הציבורי החדש.

ביומיים האחרונים התקיימו פגישות בין מנכ"ל משרד התקשורת, נציגי האוצר, נציגי אגודת העיתונאים ונציגי ההסתדרות. הפגישות נערכו במטרה להגיע למתווה מוסכם על הממשלה ועל נציגי העובדים. במקביל גדל הלחץ על העובדים, בעקבות שילוב הסעיף בתיקון החוק, לפיו יוכל כונס הנכסים הרשמי של רשות השידור, דוד האן, לפטר את 1,580 עובדי הרשות עד סוף ספטמבר.

כדי להיאבק בשינויים שכוללת הצעת החוק, יקיימו מחר העובדים כנס חירום, בתמיכת עיתונאים בכירים מכלי תקשורת נוספים בישראל. הכנס יועבר בשידור ברשת ב' של קול ישראל. כמו כן, בשעות הערב צפוי לעלות על המסך של ערוץ 1 קמפיין נגד סגירת רשות השידור.

לקראת הכנס יו"ר ועד הטכנאים, משה שגב, קרא לעובדים להגיע, והבהיר: "לא תהיה הפסקת שידור אך יתכנו שינויים במשדרים עקב הרצון לאפשר לכל מי שרוצה להשתתף".

העובדים אינם מתכוונים לעצור בקמפיין הטלוויזיה והרדיו ונבדקת אפשרות של התבצרות במהלך סוף השבוע בבניין הטלוויזיה של רשות השידור. בנוסף, ממתינים העובדים להחלטת ההסתדרות האם להשבית את המגזר הציבורי, בעקבות סכסוך העבודה שעליה הכריזה בתחילת השבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully