וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרפה במאבק עובדי החינוכית: יחשיכו את המסך

10.1.2017 / 18:52

פרסום ראשון: הוועד החליט ליזום את הליך השביתה לאחר שטרם קיבל תשובה משר החינוך נפתלי בנט ונציבות שירות המדינה בסוגיית כפל התפקידים בהנהלת התאגיד ובחינוכית – דבר שלטענתם פוגע קשות בהליכי העבודה. התוצאה: שידורי הלילה של החינוכית יושבתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועד עובדי הטלוויזיה החינוכית מתכוונים לפתוח הערב (שלישי) בשביתה בעקבות פגיעה מתמשכת לטענתם בזכויותיהם כך נודע לוואלה ברנז'ה. הוועד החליט ליזום את הליך השביתה לאחר שטרם קיבל תשובה בנושא פנייה שביצע בנובמבר לשר החינוך נפתלי בנט ולנציבות שירות המדינה, בדרישה שיתערבו בסוגיית כפל התפקידים בהנהלת התאגיד ובחינוכית – דבר שלטענתם פוגע קשות בהליכי העבודה בטלוויזיה החינוכית.

שידורי הלילה של החינוכית יופסקו החל מהשעה 10 בערב, ובמקומם תופיע שקופית עם הכיתוב: "לצופי החינוכית, לצערנו, בשל יחסה של ההנהלה לעובדים והפגיעה המתמשכת בזכויותיהם, אנחנו מודיעים על השבתת שידורי הלילה בחינוכית, עד להודעה חדשה. כבר תקופה ארוכה מפרה ההנהלה הסכמי עבודה חתומים ומתעלמת מהמחסור הגדל והולך בכוח העבודה. מנהלי התחנה – ובראשם המנכ"ל – עוסקים בהקמת תאגיד השידור הציבורי ועושים זאת על חשבון מחוייבותם לעובדי החינוכית. לנוכח זאת, בתמיכת ההסתדרות, אנו נאלצים להשבית את שידורי הלילה. אתכם הסליחה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דינה לניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההחלטה לפתוח בשביתה הערב מגיעה מספר שעות בלבד לאחר הודעת ההתפטרות של סמנכ"לית הטלוויזיה בתאגיד, דינה לניר - שהודיעה כי תתמקד בתפקידה כמנהלת התוכניות בחינוכית.

בנובמבר האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה כי ועדי הטלוויזיה בחינוכית דרשו משר החינוך, נפתלי בנט, למנות ממלאי מקום לבעלי התפקידים הבכירים מהחינוכית המועסקים בתאגיד, וביניהם לניר. בנוסף, הוועד בחינוכית גם התנגד למינויה של דנה פרדו כעוזרת של לניר וטען אז כי "העובדה כי מינוי זה נעשה ללא מכרז, ובעצם לתפקיד שאינו קיים, וכל זאת על מנת לאפשר לדינה לבצע את שני תפקידיה – הן בחינוכית והן בתאגיד השידור - אינו מקובל עלינו והבהרנו זאת להנהלה".

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, במכתב שנשלח בנובמבר למשה דיין, נציב שירות המדינה, נטען כי "ועד העיתונאים הקודם פנה אליך במאי, בנוגע לתפקיד הכפול של מנהלת חטיבת התוכניות והיועץ המשפטי בטלוויזיה החינוכית. למרות פניות חוזרות ונשנות אליך, לא התקבלה תשובה". בוועד מציינים כי "מנהלת החטיבה והיועץ המשפטי עובדים בתאגיד השידור הציבורי ומקבלים משכורתם בטלוויזיה החינוכית. הכפילות הזאת פוגעת קשות בתהליכי העבודה בטח"י. השניים ממעטים להגיע לתחנה, ישיבות נדחות ופעולות חשובות נדחות. לא יעלה על הדעת שניתן הכשר למהלך".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שביתה בחינוכית. ספק 500
אולפנים ריקים/ספק 500
שביתה בחינוכית. ספק 500
אולפנים ריקים/ספק 500
שביתה בחינוכית. ספק 500
אולפנים ריקים/ספק 500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully