וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט דומינו בתאגיד: גם סמנכ"לית הטלוויזיה דינה לניר פורשת

10.1.2017 / 10:23

לניר תמשיך לעבוד בתפקידה כמנהלת התוכניות בטלוויזיה החינוכית. בנובמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי ועדי הטלוויזיה בחינוכית דרשו משר החינוך בנט למנות ממלאי מקום לבעלי התפקידים הבכירים מהחינוכית המועסקים בתאגיד - וביניהם לניר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דינה לניר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד עזיבה בתאגיד: סמנכ"לית הטלוויזיה דינה לניר הודיעה כי היא פורשת מהתפקיד. לניר תמשיך לעבוד בתפקיד מנהלת התוכניות בטלוויזיה החינוכית. היא תישאר ב"כאן בהקמה" עד שייבחר לה מחליף בוועדת איתור, שתחל את עבודתה בימים הקרובים.

בנובמבר האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה כי ועדי הטלוויזיה בחינוכית דרשו משר החינוך, נפתלי בנט, למנות ממלאי מקום לבעלי התפקידים הבכירים מהחינוכית המועסקים בתאגיד, וביניהם לניר.

קודם לכן פורסם כי ועד העיתונאים בטלוויזיה החינוכית מתנגד למינויה של דנה פרדו כעוזרת של לניר: "העובדה כי מינוי זה נעשה ללא מכרז, ובעצם לתפקיד שאינו קיים, וכל זאת על מנת לאפשר לדינה לבצע את שני תפקידיה – הן בחינוכית והן בתאגיד השידור - אינו מקובל עלינו והבהרנו זאת להנהלה". בוועד טענו כי כל זמן שלא יעשה מכרז מסודר לתפקיד העוזרת של לניר, הם אינם מסכימים שמישהו יאייש את התפקיד.

העזיבה של לניר מצטרפת לגל פרישות מהתאגיד, שאמור לעלות לשידור בסוף אפריל לאחר תיקון שבוצע בחוק אשר דחה את תאריך העלייה לאוויר מינואר. בין הפורשים מ"כאן בהקמה": מנהלת חטיבת החדשות שלומית אברהם גלוברזון, והכתב יאיר שרקי שחזר לחדשות 2.

לניר מסרה: "אני גאה בחטיבת הטלוויזיה שהקמנו כאן ובטוחה שמדובר ביסודות יציבים לשידור ציבורי חדש, מגוון ואיכותי. ניהול שתי חטיבות טלוויזיה במקביל, אחת מהן בהקמה מהיסוד, הוא אתגר מקצועי אדיר. אני חשה סיפוק גדול וממשיכה בהצעדת החינוכית קדימה, מקום שהוא בית עבורי מזה שנים רבות".

מנכ"ל כאן בהקמה, אלדד קובלנץ, מסר: "דינה לניר הובילה את החטיבה במסירות ובמקצועיות, לקראת העלייה לאוויר, תוך בניית לוח שידורים ומוכנות החטיבה כולה. דינה היא אחת מנשות המקצוע הטובות ביותר שהזדמן לי לפגוש. מודבר במנהלת מצוינת ואדם ערכי שמוכיח שניתן לשלב בין מקצוענות חסרת פשרות ללב ענק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully