וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוקר טוב ישראל": אפי טריגר יגיש, ישי שנרב יערוך

1.3.2017 / 10:07

לאחר שאסף ליברמן ועילי לוין עברו לתאגיד, לוואלה ברנז'ה נודע כי החל מיום ראשון ישי שנרב ישמש כעורך תוכנית הבוקר בגל"צ ואפי טריגר יהיה המגיש בתקופה הקרובה. מי שיחליף את שנרב בעריכת התוכנית של אראל סג"ל יהיה לוזי גוטנמכר

אפי טריגר. נמרוד סונדרס
אפי טריגר/נמרוד סונדרס

לאחר שאסף ליברמן ועילי לוין עברו לתאגיד, בגל"צ מצאו מחליפים לתוכנית הבוקר של התחנה: החל מיום ראשון הקרוב ישי שנרב ישמש כעורך "בוקר טוב ישראל", ואפי טריגר יהיה המגיש לאורך התקופה הקרובה – כך נודע לוואלה ברנז'ה. מי שיחליף את שנרב בעריכת התוכנית של אראל סג"ל בתחנה הצבאית יהיה לוזי גוטנמכר.

בעבר, טריגר היה העורך הראשי של חדשות 10, וערך והגיש מבזקי חדשות ומהדורות מיוחדות בערוץ. הוא גם עבד בחדשות הספורט של ערוץ הספורט, הגיש את התכנית "עושים ספורט" בגל"צ ועבד במחלקת האקטואליה של mako. שנרב עורך כיום את תוכניתו של אראל סג"ל בגל"צ, לצד תוכניות נוספות ומהדורות חדשות. הוא שימש ככתב לענייני נדל"ן וצרכנות בתחנה הצבאית.

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי לוין, שמלבד תפקידו בגל"צ משמש גם כעורך משנה של המהדורה המרכזית של חדשות 2, יעבור לתאגיד והיה העורך הראשי של מהדורת החדשות המרכזית. לוין יערוך את המהדורה 4 ימים בשבוע, כאשר פעם בשבוע יערוך אותה עורך ראשי אחר.

ליברמן יגיש ברשת ב' החדשה תכנית אקטואליה יומית יחד עם קלמן ליבסקינד. הוא מגיש את "בוקר טוב ישראל" בגל"צ בשלוש השנים האחרונות, מאז עזיבתו של מיכה פרידמן. בחודשים האחרונים תוכנית הבוקר שלו הוארכה משעה אחת לשעתיים ביום.

בגל"צ אישרו את הפרטים.

ישי שנרב. מגד גוזני
ישי שנרב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully