וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף ליברמן עוזב את גל"צ - ומצטרף לתאגיד השידור

12.2.2017 / 8:50

בסוף הוא השתכנע: ליברמן, המגיש את "בוקר טוב ישראל" בתחנה הצבאית בשלוש השנים האחרונות, יגיש ברשת ב' החדשה תכנית אקטואליה יומית עם קלמן ליבסקינד. ביולי הושעה מגל"צ עקב פיילוט שעשה עבור התאגיד - שלאחריו החליט להישאר בגל"צ

אסף ליברמן. דרור עינב
אסף ליברמן/דרור עינב

אסף ליברמן עוזב את גל"צ ומצטרף לתאגיד השידור. ליברמן יגיש ברשת ב' החדשה תכנית אקטואליה יומית יחד עם קלמן ליבסקינד. ליברמן מגיש את התוכנית היומית "בוקר טוב ישראל" בגל"צ בשלוש השנים האחרונות, מאז עזיבתו של מיכה פרידמן. בחודשים האחרונים תוכנית הבוקר שלו הוארכה משעה אחת לשעתיים ביום.

ליברמן התגייס לגל"צ בשנת 2003 ושימש כתב לענייני עבודה ורווחה. עם שחרורו משירות סדיר בתחנה, החל לעבוד בתור עורך ומגיש במחלקת החדשות שלה. בעבר הגיש ליברמן יחד עם אביב לביא את התכנית "יהיה בסדר". הוא שימש שליח גל"צ לסיקור הבחירות לנשיאות בארה"ב. בנוסף לכך, ליברמן מגיש את "זוג או פרט" בערוץ הכנסת ומשמש כעורך תוכנית הלילה של גורי אלפי בקשת.

בחודש יולי האחרון ליברמן הושעה מגל"צ עקב פיילוט לתוכנית שעשה עבור תאגיד השידור הציבורי החדש - שלאחריו החליט להישאר בתחנה.

מנהל רשת ב' החדשה, עומר בן-רובי, מסר: "אסף הוא עיתונאי מצוין ומגיש רדיו מעולה, אחד מהבולטים באנשי הרדיו הישראלי בעשור האחרון. הרעיון לשדך בשידור בינו לבין קלמן מלווה אותי כבר 8 חודשים ואני שמח שהוא יוצא לפועל. ברכות חמות לזוג החדש והמבטיח של התאגיד, אני מאמין בהם מאוד".

מגל"צ נמסר בתגובה: "אנו מאחלים הצלחה רבה לאסף ליברמן, ושמחים שהוא ממשיך לקחת חלק בשידור הציבורי. גל"צ היא תו איכות לעיתונאים ישרים, דעתניים ואמיצים. אנו מברכים את תאגיד השידור, שרואה בבוגרי גל"צ עיתונאים בולטים ואיכותיים, בדומה לכלי תקשורת אחרים המשלבים את בוגרי גל"צ בשורותיהם. אסף ימשיך לשדר בתחנה עד למועד סיום העסקתו ומעברו לתאגיד, וכמובן שלא יעסוק בנושאים הקשורים לתאגיד בתקופה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully