וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך "גלובס" מסיים היום את תפקידו - טרם מונה לו מחליף

16.3.2017 / 13:24

כעבור 33 שנים עוזב היום חגי גולן את מערכת העיתון הכלכלי, כאשר הדירקטוריון החליט כי עד למועד כניסתה של אלונה בר און כבעלים החדש של "גלובס" בעוד כחודש - לא ימונה עורך ראשי או ממלא מקום במקומו

בניין מערכת גלובס. ראובן קסטרו
בניין מערכת גלובס/ראובן קסטרו

היום מסיים חגי גולן את תפקידו כעורך הראשי של "גלובס", כאשר לוואלה ברנז'ה נודע כי בתקופה הקרובה לא ימונה לגולן מחליף. בעוד כחודש, עם כניסתה של הבעלים החדש, אלונה בר-און, היא צפויה להודיע על מינויו של העורך החדש של העיתון הכלכלי. גולן עבד כ-33 שנים ב"גלובס", והוא עובר לערוץ 20 – במסגרת ההתמודדות של הערוץ במכרז לערוץ הכנסת. אם ערוץ 20 יזכה במכרז, גולן צפוי לשמש כעורך הראשי של ערוץ הכנסת.

במכתב ששלח היום (חמישי) מנכ"ל "גלובס" הפורש, איתן מדמון, לעובדי החברה הוא הודיע כי "דירקטוריון החברה שהתכנס אתמול, החליט פה אחד, כי לפחות עד למועד כניסתה של אלונה בר און כבעלים של 'גלובס' (הצפי בעוד כחודש), לא ימונה עורך ראשי או ממלא מקום במקומו של חגי גולן. ככל שתתעוררנה בעיות במסגרת פעילות המערכת, הן תגענה להחלטת הדירקטוריון באופן מיידי".

בנוסף לכך, בשבוע שעבר הודיע מדמון כי לאור בקשת הדירקטוריון, הוא מאריך את כהונתו כמנכ"ל העיתון עד לסוף החודש, "בשל הצורך ליצור רצף ניהולי עד מועד המכירה" לטענתו.

אלי ציפורי. תמר מצפי, גלובס,
תומך בבר-און. אלי ציפורי/תמר מצפי, גלובס

המאבק שפילג גם את המערכת

המאבק בין הרוכשים של "גלובס" הוכרע השבוע בבית המשפט - שקבע כי הוא מעדיף את הצעתה של בר-און, ממשפחת מייסדי העיתון, (106 מיליון שקל) על פני הצעתו של האוליגרך דויד דווידוביץ', שהייתה מעט גבוהה יותר. עדיין לא ברור האם דווידוביץ' יערער על ההחלטה.

המאבק בין הרוכשים פילג גם את מערכת "גלובס", כאשר מצד אחד סגן העורך אלי ציפורי והכתבת הבכירה סטלה קורין-ליבר הודיעו על תמיכתם בבר-און, בנוסף לוועד העיתונאים שאף הודיע כי הגיע להסכם קיבוצי עימה, ואילו מהצד השני עובדי המינהלה של העיתון הביעו תמיכה בדווידוביץ', כשאליהם הצטרפו גם 4 עורכים בכירים - עורך הנדל"ן דרור מרמור, עורך מוסף G אייל אברהמי, עורך שוק ההון שי שלו ועורך האתר דורון אביגד – כשהסיבה לתמיכתם באולגירך היא התחייבותו להמשיך להזרים כספים לעיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully