וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע חיפוש רוכש: חגי גולן עוזב את גלובס

1.2.2017 / 13:57

עורך "גלובס" חגי גולן עוזב את העיתון הכלכלי ומצטרף למכרז של ערוץ 20 להפעלת ערוץ הכנסת. המכרז נסגר היום והמתמודדים הנוספים הם המפעילים הנוכחיים חדשות 2, RGE וקבוצה נוספת של תיא תקשורת, יסמין TV ורמי בלינקוב

חגי גולן. ברני ארדוב
חגי גולן/ברני ארדוב

עורך "גלובס" חגי גולן עוזב את העיתון הכלכלי ומצטרף למכרז של ערוץ 20 להפעלת ערוץ הכנסת. המכרז של ערוץ הכנסת נסגר היום (רביעי), ומי שמתמודדים בו בנוסף לערוץ 20 הם המפעילים הנוכחיים חדשות 2, RGE (מבעלי ערוץ 10) וקבוצה של תיא תקשורת (בעלת אולפני הרצליה) יסמין TV (בעלת יולי אוגוסט הפקות), ורמי בלינקוב (לשעבר בכיר באוצר ומנכ"ל הוט).

ברקע לעזיבתו של גולן, יש לציין כי גם המנכ"ל איתן מדמון הודיע לאחרונה על עזיבתו. כל זה כאשר העיתון מצוי בהליך מכירה ארוך שנמשך מספר חודשים. המכרז לרכישת "גלובס" טרם הסתיים ומחר צפויה להיות מוגשת בקשה נוספת לדחיית המועד האחרון לסיום הגישור, לאחר שיסתיימו 21 הימים שבית המשפט העניק לצדדים להגיע להסכמות בהליך הגישור. כונסי "גלובס" שמונו מטעם לאומי, עוה"ד רונן מטרי ואיל רוזובסקי, כבר הגישו לבית המשפט את המלצתם לרוכש - האוליגרך דויד דווידוביץ'.

מנגד, אלונה בר-און, המחזיקה במניות מיעוט בחברה האם של "גלובס", מוניטין, טענה כי הסמכות שהוענקה לכונסים הייתה רק למכור את אחזקותיו של הבעלים הקודם, אליעזר פישמן, במוניטין ולא בחברות הבנות. כזכור, פישמן נמצא בהליך כינוס נכסים לאחר שנקלע לחובות בסך של כ-4 מיליארד שקל לבנקים. בר-און מנסה ללא הצלחה עד כה לגבש קבוצת משקיעים שירכשו את "גלובס" באמצעותה.

לאחרונה אגב נחשף ב"עובדה" של קשת כי פישמן אף העניק לגולן ערבות על הלוואה לרכישת ביתו בהיקף של 1.5 מיליון שקל מבנק איגוד. גולן מונה לתפקיד עורך העיתון הכלכלי לפני כ-20 שנה, כשהחליף את אדם ברוך. בנוסף לעבודתו ב"גלובס", גולן גם הגיש תוכנית כלכלית ברדיו ללא הפסקה שבבעלות אלי עזור - שגם שמו הועלה בתחילה כמועמד אפשרי לרכישת העיתון, ואולם הוא לא נכלל במכרז הסופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully