וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בוקרשט: מנכ"ל חדשות 2 נפגש עם בכירי המערכת לשיחת בירור

16.5.2017 / 15:02

"בוקרשט את עצמנו נשכח" שר עומר אדם, ומי שבוודאי רוצה לשכוח את עצם קיומה של עיר הבירה של רומניה הם בכירי חדשות 2, שבשעה זו מקיימים ישיבת חירום על הכתבה המדוברת – כך נודע לוואלה ברנז'ה. האם הפרשה תסתיים גם בחילופי תפקידים?

אבי וייס. ברני ארדוב
אבי וייס/ברני ארדוב
אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי המרואיין המרכזי בכתבה כלל לא חגג מסיבת רווקים מכיוון שאינו בזוגיות – כאשר לטענתו הכתב עומרי קרונלנד ידע זאת

"בוקרשט את עצמנו נשכח" שר עומר אדם, ומי שבוודאי רוצה לשכוח את עצם קיומה של עיר הבירה של רומניה הם בכירי חדשות 2, שבשעה זו מקיימים ישיבת חירום על הכתבה המדוברת – כך נודע לוואלה ברנז'ה. הישיבה מתקיימת עם בכירי מערכת "אולפן שישי" וחברת החדשות, בעקבות הסערה שנוצרה מהכתבה על מסיבות הרווקים בבוקרשט ששודרה בסופ"ש האחרון.

חברת החדשות הודיעה אתמול (שני) כי בכוונתה לערוך הליך בדיקה כולל ולחקור את הליך קבלת ההחלטות שהוביל לפרסום הכתבה כפי ששודרה, אשר בסיום ההליך "יוסקו המסקנות" – מה שמעורר את השאלה האם הכתב עומרי קרונלנד, או עורך "אולפן שישי" איתי דנקנר, ייאלצו לשלם מחיר אישי הכרוך בהמשך עבודתם בחברה?

אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי המרואיין המרכזי בכתבה כלל לא חגג מסיבת רווקים מכיוון שאינו בזוגיות – כאשר לטענתו הכתב עומרי קרונלנד ידע זאת. עוד פורסם על פי "המקום הכי חם בגיהינום" כי הלימוזינה ונערת הליווי נשכרו על ידי חברת החדשות בשביל הצילומים. לפי הפרסום, נקבע להיפגש עם המשתתפים בשדה תעופה ומשם הם נסעו בלימוזינה - שההפקה אירגנה. הכתבה כזכור, ירדה מיד לאחר מכן מהאוויר.

כתבת בוקרשט. חדשות 2, צילום מסך
מתוך הכתבה/צילום מסך, חדשות 2

הבעלים של חברת התיירות שוקל לתבוע את חדשות 2

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, יותר ממאה תלונות מצופים זועמים על הכתבה התקבלו אצל הרשות השנייה, מה שהוביל לפנייה של יו"ר הרשות אוה מדז'יבוז' למנכ"ל חדשות 2 אבי וייס - בבקשה לקבל הבהרות בנוגע לכתבה, ולתכנים שהוצגו בה.

בנוסף לכך, עידן גוב, בעלים של חברת תיירות שהתראיין לכתבה, העלה אתמול פוסט לעמוד הפייסבוק שלו ובו רמז כי הוא שוקל לתבוע את חדשות 2. לטענתו: "שאלו אותי שאלה על חשפניות והתשובה שלי יצאה כאילו חלילה דיברתי על נערות ליווי. כל הכתבה הוצגה כאילו בוקרשט היא תעשיית מין שאני שותף לה. חוץ מהכתב עצמו שאמר "תעשיית מין" אין שום איזכור, בטח לא ממני, על זנות ויחסי מין במסיבות רווקים. מבעלים של חברת תיירות הפכו אותי לסרסור רק בגלל שאני מספק לימוזינות ושולחנות במועדונים לבחורים שבאים לחגוג ומספר להם איפה נמצאים מועדוני החשפנות, בדיוק כמו החוברת מידע שיש על הדלפק בכל מלון בעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully