וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20 מציג: ראיונות עם נתניהו כן - חדשות בסופ"ש לא

25.7.2017 / 13:36

ערוץ 20 אמור להתחיל לשדר בקרוב חדשות אך לא ידווח לאורך כל שעות השבת. בנוסף, לוואלה ברנז'ה נודע כי בעקבות העיכוב בהתחלת שידורי החדשות, הערוץ הקפיא את הגיוס לחטיבה החדשה עד אוקטובר

נתניהו ערוץ 20. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
ראיונות חדשותיים כן, חדשות מפיגועים בסופ"ש לא. ערוץ 20/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

בזמן שבתאגיד מפספסים שוב ושוב דיווחים חשובים בזמן אמת – יש עוד ערוץ שאמור להתחיל לשדר בקרוב חדשות אך באופן קבוע לא ידווח לאורך כל שעות השבת.

כידוע, כחלק מהגדרת המכרז של ערוץ 20 כערוץ מורשת הוא שהוא אינו משדר כלל בסופ"ש. הערוץ כבר קיבל בסוף 2016 אישור לשדר חדשות ואולם הדבר תלוי כרגע באישור בג"ץ, בעקבות עתירה שהוגשה על ידי RGE. בג"ץ הוציא לאחרונה צו על תנאי שבו הוא דורש ממועצת הכבלים והלוויין לנמק את השינוי שנעשה ברישיון של ערוץ 20. מדובר בשינוי המאפשר לערוץ להקצות 75% לתכני מורשת, כאשר זה כאמור התיקון שאיפשר למועצה לאשר לערוץ לשדר חדשות.

אולם, במועצת הכבלים הלוויין, אשר העניקה לערוץ 20 את האישור לשדר חדשות, לא התעקשו על שידור בשעות השבת כך שבפועל, אם לבסוף הערוץ ישדר חדשות, הוא לא ידווח על אף אירוע שיתרחש במהלך השבת. כזכור, במדינת ישראל אירועים דרמטיים מתרחשים גם בשישי-שבת. בעידן שבו חברות חדשות נבחנות גם במהירות התגובה שלהן לאירועים, ערוץ 20 - שמאוד רוצה להיחשב כשחקן רציני בזירה - כלל לא יהיה על המגרש.

בנוסף לכך, לוואלה ברנז'ה נודע שבעקבות העיכוב בהתחלת שידורי החדשות, הערוץ הקפיא את הגיוס לחטיבת החדשות עד לחודש אוקטובר. זאת לאחר שבחודשים האחרונים הוא גייס עיתונאים רבים: אמיר איבגי מרשות השידור, דנה סומברג ממעריב ועוד.

זירה נוספת שהערוץ מתמודד עימה בימים אלה היא הפעלת ערוץ הכנסת: בשבוע שעבר בית המשפט הוציא צו ביניים והחליט שעד להחלטה שיפוטית אחרת בנושא - המפעילה הקודמת חדשות 2 תמשיך להפעיל את ערוץ הכנסת. חדשות 2 וקבוצת rge עתרו נגד תוצאות המכרז, ומועצת הכבלים והלווין תדון בהן מחדש.

טרם התקבלה תגובה מערוץ 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully