וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ לביהמ"ש: פשרה בין אראל סג"ל לדרוקר

וואלה ברנז'ה

13.8.2017 / 11:15

כשבעה חודשים לאחר הפרסום בגל"צ נגד חדשות 10 ורביב דרוקר – אראל סג"ל פרסם הבוקר בשידור הבהרה: "אין לי כל ראייה שדרוקר פעל ממניע אידאולוגי"

חצויה רביב דרוקר אראל סגל. נדב כהן יונתן, רונן פדידה, מערכת וואלה! NEWS
דרוקר וסג"ל/מערכת וואלה! NEWS, נדב כהן יונתן, רונן פדידה

למעלה מחצי שנה לאחר הפרסום בגל"צ נגד חדשות 10 והעיתונאי רביב דרוקר, פרסם הבוקר אראל סג"ל בתכניתו בתחנה (גילוי נאות: עורך המדור דוד ורטהיים משדר בתוכנית) את הבהרה הבאה: "לפני מספר חודשים פרסמנו כאן בתכנית טענות כנגד חדשות 10 ורביב דרוקר בקשר לקידומו של תא"ל עופר וינטר לתפקיד מח"ט גבעתי. לאחר שיח שהתנהל בין הצדדים אני מבקש להבהיר כי בהתייחס לטענה כי דרוקר ניסה להפיל את מח"ט גבעתי מטעמים אידיאולוגיים, מדובר בפרשנות שלי לדברים, ואין לי כל ראיה למניע האידיאולוגי".

ההבהרה של סג"ל באה לאחר שעו"ד עודד סבוראי, שהתראיין בעניין בתכניתו של סג"ל לפני כחצי שנה, כבר הבהיר מצידו: "לא טענתי בשידור בגל"צ שיש לי ידיעה או הוכחה כי מר רביב דרוקר ניסה למנוע את קידומו של תא"ל עופר וינטר לתפקיד מח"ט גבעתי, ואינני טוען כך גם היום".

כזכור, בסמוך לשידור הגישה חדשות 10, באמצעות עו"ד עיינה נוימן ממשרד פישר-בכר, תביעת לשון הרע נגד גל"צ בעניין. התביעה הוגשה לאחר ניסיונות ארוכים, שנמשכו מספר חודשים, מצד חדשות 10 לפתור את המחלוקת מחוץ לבית המשפט.

במרכז התביעה, חדשות 10 סותרת את הטענה שהושמעה בגל"צ, שלפיה הדברים שהשמיעו סג"ל וריקלין נגד דרוקר, שניסה לכאורה להפיל מטעמים אידאולוגיים את תא"ל וינטר, היו בגדר "פרשנות" בלבד של השניים. חדשות 10 ציטטה בכתב התביעה את דבריהם המפורשים של סג"ל וריקלין בשידור: "הדברים ברורים ומגובים ... יש לנו את העדויות של האנשים שהיו שם. שום דבר פה הוא לא מילה של עודד סבוראי ועופר וינטר מול הדברים ... אני רוצה להישאר בסיפור, כדי שלא נהיה בפרשנויות".

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "ההבהרה במקומה, ואנו שמחים שלא נדרשנו להגיע להכרעה של בית משפט אל מול כלי תקשורת אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully