וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובס עושה דה מרקר: אוסר על עיתונאים לקבל מתנות

3.9.2017 / 11:45

לוואלה ברנז'ה נודע כי העורכת הראשית החדשה נעמה סיקולר הוציאה לאחרונה הנחייה לכתבים לפיה אסור לקבל מתנות מהגורמים שהם מסקרים וחל איסור על נסיעות במימון גורמים מסחריים - בדומה לנוהל שקיים במשך שנים בקבוצת שוקן

מתנה גרועה. אילוסטרציה, ShutterStock
מתנה גרועה/ShutterStock, אילוסטרציה

העורכת הראשית החדשה של "גלובס", נעמה סיקולר, הוציאה לאחרונה הנחייה לכתבי העיתון לפיה אסור לקבל מתנות מהגורמים שהם מסקרים וחל איסור על נסיעות במימון גורמים מסחריים – כך נודע לוואלה ברנז'ה. בהמשך להנחיה, מספר כתבים כבר ביקשו מחברות מסחריות להסיר את שמם מרשימת התפוצה שלהם. בכך העיתון שבבעלות אלונה בר-און וענת אגמון מאמץ נוהל שקיים במשך שנים בדה מרקר וב"הארץ", האוסרים על כתבי קבוצת שוקן לקבל מתנות מיח"צנים ומגורמים מסחריים.

סיקולר מונתה לפני מספר שבועות לעורכת הראשית של "גלובס", לאחר שהגיעה מ"כלכליסט" שם שימשה כראש מערכת החדשות בעיתון שבבעלות קבוצת ידיעות. לפני כן הודיעו בעלות העיתון לעובדים כי הוחלט לאתר עורך ראשי חדש מחוץ למערכת – כאשר מי ששימש כעורך בפועל וראש מחלקת החדשות, סגן העורך אלי ציפורי, הודח מתפקידו.

כמו כן, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, בכוונת בר-און, אגמון והמו"ל יובל סיגלר להחזיר את מערכת "גלובס" לתל אביב – שם שכנה בשנותיו הראשונות של העיתון הכלכלי, כאשר עדיין לא נבחר הנכס הספציפי אליו יעברו. בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי דורון אביגד, עורך אתר "גלובס", עוזב את העיתון במסגרת גל הפרישה של 70 העובדים שחתמו על פרישה מרצון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully