וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעבור 16 שנה: עורך אתר "גלובס" דורון אביגד פורש מתפקידו

28.8.2017 / 19:30

לוואלה ברנז'ה נודע כי אביגד, ששימש כעורך הראשי של אתר "גלובס" ב-16 השנים האחרונות, נמנה בין הפורשים מרצון שעזבו לאחרונה את העיתון הכלכלי. אביגד: "זו החלטה לא פשוטה, ללכת מהאתר שהייתי ממקימיו וערכתי במשך שנים"

דורון אביגד. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
דורון אביגד/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

דורון אביגד, עורך אתר "גלובס", הודיע על פרישה מתפקידו - כך נודע לוואלה ברנז'ה. אביגד נמנה בין 70 הפורשים מהרצון עליהם דווח אתמול. אביגד הוביל ב-16 השנים האחרונות את תחום הדיגיטל ב"גלובס": החל מהקמת אב-טיפוס לאתר, עבור להקמת מערך כותבי דעות חיצוני, בהם בכירים במשק הישראלי ובשוק ההון - ועד לכניסת הסמארטפונים והמובייל, פריחת הוידיאו והשידורים הישירים ועוד.

קודם לעבודתו ב"גלובס" היה אביגד ממייסדי סטארט-אפ המידע פיננסי "אנליסט אונליין", כתב ב"מעריב" ועורך ב"חדשות" ובמוסף סוף השבוע של "גלובס". אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי סמנכ"ל הדיגיטל של "גלובס" גדעון אוזן, פורש מתפקידו כעבור כתשע וחצי שנים.

לפי הסכמי הפרישה מרצון, עובד שיפרוש מרצון יקבל בין 2-4 משכורות נוספות, בנוסף לפיצויי פיטורים. שאר עובדי "גלובס" לא יפוטרו במסגרת הליך צמצומים עד ליוני 2018. המו"ל יובל סיגלר הצהיר על תכנית פרישה מרצון לתקופה של שבוע, שהוארכה לשבועיים והסתיימה ביום חמישי האחרון. להנהלה תהיה זכות להטיל וטו על 25% מרשימת הפורשים – ויישמרו להם תנאי הפרישה לתקופה של שנה.

אביגד מסר: "גלובס היה לי לבית במשך שנים רבות ופוריות. אני מרגיש שבא הזמן לקחת את סט היכולות שלי, כמו גם את התשוקה לעריכה, כתיבה וכל מה שקשור לדיגיטל - למקום אחר. זו החלטה לא פשוטה, ללכת מהאתר שהייתי ממקימיו ואחר-כך גם ערכתי אותו במשך שנים – עם זאת, אני שלם לחלוטין עם החלטתי ונרגש לקראת האתגרים המצפים לי".

עוד מסר כי "'גלובס' קיבע את מעמדו כאתר הכלכלי המוביל מבחינת היקפי הגלישה, על-פי ועדת המדרוג ובהמשך – על פי נתוני סימילאר ווב. 'גלובס' גם קיבע את היותו האתר החי והתוסס ביותר מבין האתרים הכלכליים, עם מאות עד אלפי תגובות גולשים מדי יום. במקביל, נודעה לאתר לחשיבות עצומה אצל מקבלי ההחלטות בממשלה, במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי".

  • עוד באותו נושא:
  • גלובס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully