וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העורך החדש של "גלובס" יגיע מחוץ למערכת; ציפורי הודח מתפקידו

5.7.2017 / 11:00

דרמה ב"גלובס": במכתב ששלחו הבעלים אלונה בר און והמו"ל יובל סיגלר, הם הודיעו לעובדים כי הוחלט לאתר עורך ראשי חדש מחוץ למערכת. אלי ציפורי, ששימש כעורך בפועל, הודח מתפקידו והוצע לו להמשיך ולשמש פרשן בכיר

אלי ציפורי. תמר מצפי, גלובס,
אלי ציפורי/תמר מצפי, גלובס

דרמה ב"גלובס": במכתב ששלחו הבוקר (רביעי) הבעלים אלונה בר און והמו"ל יובל סיגלר, הם הודיעו לעובדים כי הוחלט לאתר עורך ראשי חדש מחוץ למערכת. סגן העורך אלי ציפורי, ששימש עד כה כעורך בפועל וראש מחלקת החדשות, הודח מתפקידו. במכתב הם מציינים כי הציעו לציפורי להמשיך ולשמש פרשן בכיר ב"גלובס". אנדרה טבקוף, המשמש כרכז הכתבים, ימלא באופן זמני את תפקיד ראש מחלקת החדשות עד למינוי קבוע.

"לאחר לימוד ובחינת האפשרויות – דירקטוריון החברה החליט כי העורך הראשי יאותר מחוץ למערכת. אנחנו בוחנים כעת מספר מועמדים לתפקיד – כולם טובים וראויים – ובתוך פרק זמן קצר נודיע בצורה מסודרת על בחירתנו", נכתב.

עוד נכתב כי בר-און וסיגלר "מודים לציפורי שמילא בפועל את תפקיד העורך הראשי במהלך תקופה לא קצרה של חוסר-וודאות, כמו גם במשך שנים לא מעטות קודם לכן. על יכולתו והצלחתו לשמור על איכותו הגבוהה של העיתון בסטנדרטים מקצועיים ואתיים ללא פשרות". בנוסף, נכתב: "הצענו לציפורי להמשיך ולכתוב ב'גלובס' כפרשן בכיר בעל טור קבוע ואנחנו מקווים שהוא ימשיך להשמיע את קולו המשמעותי והייחודי, שהוא חלק בלתי נפרד מהזהות של "גלובס" ושל העיתונות הכלכלית בישראל בכלל, וכמו כן להשתלב בהובלת מספר פרוייקטים חדשים ומקוריים, שיסייעו ל'גלובס' לבסס יתרונות תחרותיים במרחב בו אנחנו פועלים".

אלונה בר און. איל יצהר, מערכת וואלה! NEWS
אלונה בר-און/מערכת וואלה! NEWS, איל יצהר

ההדחה - למרות התמיכה של ציפורי בבר-און

ההחלטה לא לבחור בציפורי מגיעה למרות שבשיא המאבק על עסקת הרכישה של העיתון, הוא הביע תמיכה ביחד עם הפרשנית סטלה קורין ליבר במכירת העיתון לבר-און ולא לדוידוביץ

ההחלטה לא לבחור בציפורי מגיעה למרות שבשיא המאבק על עסקת הרכישה של העיתון, הוא שלח מכתב ביחד עם הפרשנית סטלה קורין ליבר שבו הם הביעו תמיכה פומבית במכירת העיתון לבר-און ולא למיליארדר הרוסי דוד דוידוביץ, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

במכתב ששלחו בחודש מרץ האחרון הם טענו כי "כל מה שאנחנו לא יודעים על דוידוביץ' - אנחנו כן יודעים על אלונה בר און. אנחנו יודעים מאיזה בית תקשורתי הגיעה בר און - עבדנו '"גלובס' בתקופה שאביה, חיים בר און המנוח, רכש את העיתון והיה המו"ל, המנהל בפועל וסוג של מורה ומוביל דרך עבורנו. אנחנו מכירים מקרוב את הערכים שהיא מייצגת. כמו כן עקבנו ולמדנו במהלך השנים, כשהייתה מחוץ ל'גלובס', את אופי התנהלותה האישית והעסקית הראויה, ההוגנת והאנושית".

אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי בר-און וסיגלר החליטו להחזיר את מערכת "גלובס" לתל אביב, שם שכנה בשנותיו הראשונות של העיתון. מערכת העיתון ממוקמת כיום בראשון לציון, בבניין שהיה בבעלות אליעזר פישמן, הבעלים הקודם של העיתון. המעבר צפוי להתרחש בחודשים הקרובים, כאשר הבעלים בוחנים מספר נכסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully