וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורכי Themarker: "נאלצים להקריב את אחד ממוצרי הדגל"

15.4.2012 / 16:22

במייל לעובדים ציינו כי עיתון יום שישי יאוחד לתוך ה-Marker week החל מיום שישי הקרוב, ושניהם ישארו תחת שם המותג. גורם במוסף: "כוח האדם צפוי להצטמצם בחצי"

עורכי TheMarker, גיא רולניק, סמי פרץ ואיתן אבריאל פנו היום (ראשון) לעובדי העיתון ובישרו להם על מהלך האיחוד שלMarker Week עם מהדורת שישי המורחבת של TheMarker ועם מוסף הנדל"ן של העיתון.

"הנהלת קבוצת "הארץ" החליטה על מספר צעדי קיצוץ בקבוצה וכתוצאה מהם אנחנו ניאלץ להקריב את אחד ממוצרי הדגל המצליחים שלנו: עיתון יום שישי המעולה שיאוחד לתוך המרקרוויק החל מיום שישי הקרוב", כתבו העורכים ועדכנו כי המוספים יופיעו תחת השם Marker Week. כזכור, מהלך הקיצוצים בקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה.

"האיחוד הזה יאפשר לנו מחד לקצץ בהוצאות – ומצד שני למנף את עוצמת המותג מרקרוויק, האהדה העצומה לה הוא זוכה מקוראי העיתון ולשמר את ליבת הפעילות של המרקר: כתבות עומק, ניתוח ודעה שקובעות את סדר היום הכלכלי, מרחיבות את השיח הציבורי ומאפשרות דיון עומק בנושאים הכלכליים החשובים בישראל".

העורכים עדכנו כי במטרה להתמודד מול המתחרים הכלכליים, "גלובס" ו"כלכליסט" ועקב הירידה במספר העמודים המודפסים שלרשותם – בימי חמישי עיקר ההשקה בחדשות תנותב לאתר האינטרנט של העיתון. "אנחנו משוכנעים שלמרות הכיווץ של מספר עמודי הפרינט, המרקר ימשיך להיות זירת התקשורת המשפיעה ביותר על סדר היום הכלכלי והחברתי בישראל, הודות לתרבות הארגונית, האינטגריטי, עבודת הצוות הניסיון והמקצוענות יוצאי הדופן של אנשינו", הוסיפו. העורכים לא התייחסו לסוגיית כח האדם ולשאלה האם צפויים פיטורים במערכת העיתון, אולם גורם במוסף אמר לוואלה! ברנז'ה כי להערכתו "כוח האדם צפוי להצטמצם בחצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully