וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחת לקו הנוני

ענת קם

15.10.2008 / 16:57

קיצוצים של עד 15% צפויים בשלוחותיה של קבוצת ידיעות אחרונות בהן המגזינים ואתר האינטרנט ynet

קיצוצים מתוכננים בחלקים מקבוצת ידיעות אחרונות אחרי החגים. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בשבועות האחרונים קיבלו כמה משלוחות הקבוצה, הנחשבות "כבדות" יחסית בהוצאותיהן הוראה לקצץ 10-15% בהוצאות.רק לאחרונה אמר עורך ידיעות אחרונות שילה דה בר בהרמת כוסית לרגל השנה החדשה, כי השנה החולפת היתה שנה נהדרת עבור העיתון.

לא בהכרח שהקיצוץ יבוא לידי ביטוי בפיטורי עובדים. ההוראה חלה על חלק מהמחלקות בעיתון ידיעות אחרונות, על רשת המגזינים של העיתון (פנאי פלוס, לאשה וכו') והאתר ynet. עיתון הכלכלה מבית ידיעות, "כלכליסט", לא יבצע קיצוצים אולם נמצא בהקפאה ולא יעסיק עובדים חדשים.

לפני שנתיים ביצעו בעיתון מהלך דומה, אז פוטרו מעט מאוד עובדים. במהלך הנוכחי, החיסכון צפוי להתבצע בהוצאות שאינן משכורות עובדים, כדי להמנע מפיטורים. לדוגמה, יגדל השימוש בתמונות של צלמי המערכת על פני תמונות שנרכשות מגופים אחרים.

בשונה ממעריב, ידיעות אחרונות אינה חברה ציבורית ואינה חייבת בדיווחים תקופתיים, כך שאין מידע מדויק על מצב העיתון. עם זאת, לפני כשלושה חודשים וחצי הגיש העיתון לרשות ההגבלים העסקיים בקשה לבטל את מעמדו כמונופול בשוק העיתונות היומית, בקשה שמשתמעת ממנה ירידה בתפוצת העיתון. ייתכן כי בקשה זו, לצד מהלך הקיצוצים הקרוב, מצביעים על מגמה בעסקי העיתון.

טרם התקבלה תגובת ידיעות אחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully