וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצומים ברשות השידור יימשכו בסוף השבוע

ענת קם

25.6.2009 / 17:55

ועד עובדי המנהלה ברשות השידור החליט להמשיך בעיצומים עד לקבלת כל הכספים מרשות השידור. שוב אין טלפרומטרים

עיצומי עובדי המנהלה ברשות השידור צפויים להמשך גם הערב (חמישי) ובכל סוף השבוע. כל תכניות האולפן המועברות בשידור חי, בהן מהדורת "מבט" הערב, מהדורת "יומן" ביום שישי ו-"רואים עולם" במוצאי שבת תשודרנה ללא טלפרומפטרים, כותרות, מחשבים ועוד. ביום ראשון הקרוב צפויה להתקיים פגישה בין נציגי ועד עובדי המנהלה שנוקטים בעיצומים לבין הנהלת רשות השידור בניסיון למצוא פתרון ולסיים את העיצומים.

גורם בועד עובדי המנהלה אמר הערב לוואלה! ברנז'ה: "אין יותר משא ומתן. עד שאנחנו לא רואים את כל הכסף שחייבים לנו משנת 2000 אנחנו לא חוזרים לעבוד. העיצומים ממשיכים ואולי אפילו נחריף אותם". לדבריו, הטכנאים והעיתונאים ברשות השידור לא מצטרפים בשלב זה לעיצומים אולם לא ינקטו צעדים שעלולים לגרום לעובדי המנהלה "לשבור שביתה".

ביום רביעי אחר הצהריים הגיעה ועד עובדי המנהלה להחלטה לפתוח בעיצומים בעקבות אי תשלום תוספת שכר בת 16% שנקבעה כי מגיעה להם מתוקף היותם עובדי מדינה וכן מהחשש כי תשלום דמי ההבראה לא יועבר בזמן. במסגרת העיצומים אמש הגישו ינון מגל ומרב מילר את מהדורת "מבט" ללא טלפרומטר וכותרות עם שמות המרואיינים מגל סיפר היום לוואלה! ברנז'ה על האתגר בהגשה: "זה היה קצת לחיץ להתמודד עם הסיטואציה החדשה אבל נחמד ומרגש. לא היה קשה מדי כי את הפתיח קוראים לפני כן ולמדים בערך בעל פה, גם בתור מי שעמד מול מצלמה בשטח הרבה פעמים בלי טלפרומטר זה לא היה לא מוכר".

גורם בהפקת "מבט" אמר הערב כי "באופן בסיסי אם יש חוזה עם העובדים הרשות צריכה למלא אותו, זה דבר בסיסי ביחסי עובד-מעביד. מבחינתנו, כל עוד יהיו מצלמה וצלם וניתן יהיה להרים מהדורה שלא תבזה אותנו ואת הצופים זה מה שנעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully