וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ערוצים 1 ו-33 בדרך החוצה מחבילת ה-DTT?

ענת קם

24.1.2010 / 11:27

רשות השידור לא חתמה עדיין על הסכם ההתקשרות עם הרשות השנייה להפצת השידורים ולא שילמה את חלקה בעלות תפעול המערך. מנשה סמירה מאיים כי שידורם יופסק ב-1 בפברואר

שידורי הערוצים 1 ו-33 בחבילת ה-DTT יופסקו ב-1 בפברואר מאחר שרשות השידור לא חתמה עד עתה על הסכם ההתקשרות עם הרשות השנייה להפצת השידורים ולא שילמה את חלקה בעלות תפעול המערך. במכתב ששלח ביום חמישי האחרון מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה למנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר נדרשה הרשות להעביר את ההסכם החתום עד ל-27 בינואר, יום רביעי הקרוב ואם לא תעשה זאת יופסק שידור ערוציה במסגרת החבילה הדיגיטלית. לאחר הפסקת השידורים ייבחנו חלופות למילוי מקום ערוצים אלו.

במכתבו כותב סמירה, כי רשות השידור מסרבת לשלם לרשות השנייה עבור שידורי הטלוויזיה החינוכית הכלולים בשידורי ערוץ 1, זאת בניגוד להוראות חוק הרשות השנייה. סמירה הזכיר כי הרשות השנייה הציעה לרשות השידור להקצות את ערוץ 33 לשידורי הטלוויזיה החינוכית במקום המשבצות המיועדות לה כיום בערוץ 1. לדבריו, "הדבר יגדיל את האטרקטיביות של שידורי ערוץ 33 וכן יאפשר לרשות השידור לגבות מהטלוויזיה החינוכית את מלוא דמי ההפצה בגין ערוץ זה ולשלמם לרשות השנייה".

טרם התקבלה תגובת רשות השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully