וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבוץ אפיקים

אמילי גרינצווייג

22.2.2011 / 18:57

שר התקשורת כחלון מעוניין להקצות לערוצי השידור המסחרי שיפעלו ברישיון את אפיקים 12 עד 16 בממיר, השר הודיע על כך לראשי המועצות המפקחות, אילן אבישר וניצן חן

שר התקשורת, משה כחלון, נוטה לבחור באפיקים 12 עד 16 כאפיקים החדשים שיוקצו לבעלי רישיון שידור בטלוויזיה המסחרית. שימוע בעניין נערך לאחרונה לגורמים הרלוונטיים לאגף השידורים, ביניהן הזכייניות וחברות הכבלים והלוויין. השר פנה היום (שלישי) ליו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין, ניצן חן וכן ליו"ר מועצת הרשות השנייה, אילן אבישר, בבקשה שיעבירו את התייחסותם לעניין בחירת האפיקים שיוקצו, זאת עד לתאריך ה-27 בפברואר.

במכתב שהעביר כחלון לשניים הוא ציין: "הנני שוקל כי רשימת האפיקים תכלול את אפיקים 12 עד 16. אני סבור כי רשימה זו מביאה בחשבון את החשיבות בהעברת שידוריהם של בעלי הרישיון לשידורי טלוויזיה באפיקים אשר לציבור נגישות גבוהה אליהם, באופן שעולה בקנה אחד עם תכלית החקיקה".

על פי חוק הרשות השנייה בעניין המעבר לשידור ברשיונות, רשאי שר התקשורת להורות על חמישה אפיקים רצופים לשידור המסחרי עד לתאריך 1 במרס 2011, זאת לאחר שקיים התייעצות עם המועצות. בחוק נקבע כי קשת, רשת וישראל 10 יפסיקו לשדר באפיקים 22 ו-10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully