וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשלנדאו מרגיע את מרציאנו

לי-אור אברבך

12.3.2006 / 12:03

העיתונאים ממשיכים להיות מושא לתביעות. הפעם על הכוונת אמיר זוהר ו'הארץ' בעקבות פרסום כתבה על יורם מרציאנו בסופ"ש האחרון

יורם מרציאנו, מועמד מפלגת העבודה לכנסת, פנה בסוף השבוע האחרון באמצעות עוה"ד אלדד יניב לעיתון הארץ בדרישת התנצלות, הכחשה ופיצוי כספי בטרם תביעה על לשון הרע. זאת בעקבות כתבה מאת אמיר זוהר ("יש לו חבר (ועוד אחד)") שפורסמה במוסף הארץ בסוף השבוע האחרון. הכתבה קושרת את מרציאנו לעבריין איציק אברג'יל ולפרשיות עברייניות אחרות. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי בדעתו של עו"ד יניב להגיש את התביעה בשם מרציאנו מחר על מיליוני שקלים.

"העיתון", כותב יניב, "סימן את מרציאנו כמטרת חיסול ולא בחל בדבר כדי להביא את הכתבה לפרסום תוך סילוף דבריו של מרציאנו והבאתם באופן חלקי ומגמתי תוך ניתוקם מהקשרם".

עו"ד יניב מביא במכתבו ציטוטים לכאורה מהקלטה של שיחת טלפון שערך מרציאנו עם עורך הארץ דיויד לנדאו בשיחת טלפון מוקלטת בה מרגיע העורך את מרציאנו ואומר ש"אין לו מה לחשוש מהכתבה", דבר המכתב. "למעשה", כך נכתב בשם העומד במקום ה-18 ברשימת העבודה לכנסת, "הונה את מרציאנו".

עוד נכתב, כי "הכתבה הינה עלילת דם ורצח בדיבה, מהחמורים ביותר שפורסמו אי פעם בעיתון עברי, מאז ומעולם".

העיתונאי אמיר זוהר אמר לוואלה! ברנז'ה "כל הפרטים בתחקיר מבוססים על עובדות שפרסומן בעל עניין ציבורי מהמעלה הראשונה". דיוויד לנדאו אמר כי הדבר נמצא בטיפול אצל עורכת דין העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully