וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרשי יענה על השאלה

לי-אור אברבך

7.3.2006 / 12:09

חודש לאחר שראיין את ארקדי גאידמק, החל רונאל פישר לייצגו כעו"ד. פישר: "אני בוחר את המרואיינים ע"פ מי שיוכל להיות לקוח שלי"

משרדו של עו"ד רונאל פישר לקח על עצמו לפני מספר ימים את ייצוגו של איש העסקים ארקדי גאידמק. זאת, פחות מחודשיים לאחר שפישר ראיין יחד עם מיקי רוזנטל את האיש במסגרת תוכניתם "המפצחים" בקשת (כיום - "גברים בשחור").

למרות שבאותו זמן לא היה המיליונר מרשו של פישר, מאשר עורך הדין, כי הייתה לו כוונה להפכו לכזה. "אין שום בעייתיות בזה", אמר פישר לוואלה! ברנז'ה, "להפך – אני בוחר את המרואיינים על פי מי שיוכל להיות לקוח שלי".

- אין סכנה, שכמי שעשוי להיות עורך דינו של פלוני, לא תשאל שאלות שאתה חושב שיכולות לסכן אותו מבחינה משפטית בעתיד?

"לא. טוענים נגדי שהתוצאה היא שאני מוציא הרבה יותר מידע ממראיין אחר. אני תקווה שכל מרואיין שלי שיש לו עניין משפטי יראה בי כתובת ראויה לטפל בו. כל אדם בעולם הוא פוטנציאל להיות קליינט שלי".

- היית מסכים לראיין אנשים שהם כבר לקוחותיך?

"כל עוד זה על בסיס של גילוי נאות אין לי שום בעיה"

לדברי פישר, הוא לא חש "מקורקע" בבחירת מרואייניו או לקוחותיו. "אני לא עיתונאי, אני לא עוסק בעיתונות, זה תחביב - כמו דיג. העיתונות מבקשת ממני לראיין ולצלם אותי, אני לא יוזם פניות".

יש לציין כי הראיון ששודר במחצית פברואר בקשת, הוגדר על ידי מבקרים כנוקב וחושפני והתנהל באווירה מתוחה. במהלך הראיון התייחס גאיידמק בעוינות אל מראייניו ואף הציע בציניות כי יקנה את הערוץ בו הם עובדים, כדי לקבל תנאי ראיון נוחים יותר. פישר אמר אז בשידור, "בשביל לעשות הון עצום שכזה, אדם חייב לעשות שימוש ציני בגבולות של החוק".

"אני יכול להגיד שהוא לא מת עליי גם היום", אומר פישר, "הוא בא אלי כי הוא חושב שאני מתאים".

מיקי רוזנטל הופתע היום לשמוע כי שותפו להנחייה מייצג את גאיידמק, "הוא לא ייצג אותו כשראיינתי אותו. דיברנו על זה שבגלל שהוא עורך דין, חלק מהמרואיינים עלולים להיות קליינטים שלו - אם זה היה הייתי עושה גילוי נאות. אם זה קרה, זה קרה אחר כך. עכשיו, בדיעבד, נעשה חושבים".

מקשת נמסר, "אין קשר בין הדברים. התוכנית שומרת על אמות האתיקה הנדרשות ועו"ד פישר מצליח להפתיע גם אותנו בתשובותיו הממולחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully