וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון מעלה את המורל

רנן פריד

1.11.2006 / 12:15

רדיו מקוון, שיתמקד בתכנים חיוביים ושמחים יעלה בשבוע הבא ברשת. בין השדרנים: פיני גרשון, דובי לנץ ומומי לוי

"רדיו טוב לישראל", רדיו מקוון יושק בקרוב בהשקעה של שלושה מיליון שקל. הרדיו יחל את שידוריו ביום שני הבא בכתובת: www.radiotov.co.il.

הרדיו יתמקד בתכנים חיוביים ושמחים, בין השדרים ניתן למצוא את פיני גרשון, שלומי שבת, יוסי אלפי, דובי לנץ, מומי לוי והמיסטיקן שמואל חאייק. הרדיו ישדר 24 שעות ביממה וישלב בין תוכניות בתחומי אהבה, מורשת, מיסטיקה, בידור וספורט לצד תוכניות מוזיקה מהארץ ומהעולם.

בלוח השידורים ניתן למצוא: "שלומי שבת וחברים"- תוכנית מוזיקה בהנחיית שלומי שבת, "בא מאהבה"- פיני גרשון משוחח על הנושאים המעניינים את כולנו, "מהקבלה לאהבה"- שמואל חאייק מייעץ בנושאי זוגיות על פי הזוהר הקדוש, "חברים מהעולם"- דובי לנץ משוחח עם יהודים החיים בתפוצות, "סיפורי חז"ל"- הרב דוד כדורי עם סיפורים מבית אבא, "נשמה טובה"- מוזיקת נשמה עם מומי לוי ועוד.

הרדיו הוקם בהשקעה של 3 מיליון ¤ על ידי רון בן יוסף, מבעלי "תטה עושים מוזיקה", איש העסקים אורן שמעון מבעלי אולם הארועים "רויאל גרדן" והמיסטיקן שמואל חאייק. הרעיון להקמת הרדיו עלה בתקופת מלחמת לבנון השנייה, כמענה למצב הרוח הלאומי השפוף.

בן יוסף: "תחום הרדיו המקוון מצליח מאוד במדינות רבות בעולם, אך לא התפתח עד כה בישראל, אם בשל מגבלות הטכנולוגיה שעיכבו זאת בעבר ומכיוון שמשקיעים לא זיהו את הפוטנציאל הטמון בתחום. אנו מאמינים כי "רדיו טוב לישראל" יענה על צרכיהם של קהל רחב, בישראל ובעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully