וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם האב?

רנן פריד

7.11.2006 / 13:46

תלונה לרשות השניה: ראש הממשלה קיבל במה נוחה מדי בראיון, שנערך עמו אמש בתכניתו של יאיר לפיד. רשת: הטענות מופרכות בעליל

האגודה לזכות הציבור לדעת ועמותת אומ"ץ הגישו תלונה לממונה על פניות הציבור ברשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, גיורא רוזן. בתלונה, מובעות מחאה ומורת-רוח על הראיון שקיים יאיר לפיד עם ראש הממשלה אהוד אולמרט, ראיון ששודר אמש בערוץ השני בתוכניתו של לפיד.

אומ"ץ כתבו בתלונתם: "מר לפיד היה מנוע מלערוך את הריאיון עם ראש הממשלה, מאחר שאביו, מר יוסף לפיד, הינו חברו הקרוב של מר אולמרט ומונה על ידו לאחרונה לתפקיד יו"ר הנהלת "יד ושם" ללא מכרז. בתלונה נכתב כי מי שצפה בראיון יכול היה להגיע למסקנה הבלתי נמנעת שהוא כלל שאלות מוזמנות ונוחות, וכי לפיד הבן שימש למעשה שופרו של ראש הממשלה בניסיון לטהר את שמו בתקופה שבה הוא מעורב בחקירות פליליות.

יושבי ראש העמותות, העיתונאי אריה אבנרי ופרופסור אלי פולק, כתבו במכתבם המשותף לרוזן: "לדעתנו מן הראוי היה שאת הריאיון עם ראש הממשלה יערוך עיתונאי בלתי תלוי, שאמור היה להציג למר אולמרט שאלות נוקבות המעניינות את אזרחי המדינה"

מרשת נמסר בתגובה: "הטענות מופרכות בעליל, והמסקנות העולות מהן נובעות ממוחם הקודח של כותבי המכתב. ראוי כי מי שמעלה טענות קשות כאלה, יבדוק אותן היטב טרם פרסומן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully