וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין של תזמון

רנן פריד

12.11.2006 / 12:04

בגלל איחור בהעברתו לרשות השניה, נפסל לוח השידורים של זכיינית ערוץ 2 רשת. מקשת היו דווקא מרוצים ברשות, אבל לא לגמרי

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה קיימה ביום חמישי האחרון דיון בנושא לוחות השידורים של זכייניות ערוץ 2 לחציון הראשון של שנת 2007. בתום הדיון הוחלט לפסול את לוח השידורים של רשת.

מהרשות נמסר כי רשת הגישה את הלוח לועדה באיחור רב, יומיים בלבד לפני ישיבת הועדה. בהמלצת יו"ר המועצה, נורית דאבוש, הנחתה הועדה את היועץ המשפטי, עו"ד דורון אבני, לבחון מהן הסנקציות שהמועצה יכולה להטיל בעניין זה. בנוסף החליטה הועדה כי הנהלת רשת תוזמן לישיבת הועדה הקרובה.

ועדת הטלוויזיה אישרה את לוח השידורים המוצע של קשת. הועדה דרשה, בהתאם להמלצת מנכ"ל הרשות אילת מצגר, כי הנהלת קשת תתן מענה למספר סוגיות: ביניהן, רצועת סרטי תעודה, תכניות תרבות ותכניות פריפריה. הועדה סבורה כי המענה שהוצג לגביהם בלוח הוא חלקי. באשר לתכניות הדגל שהיו אמורות להיות משובצות לפי הצעת קשת במכרז, הועדה דורשת מקשת פירוט והסברים באשר למצב ההפקה ומועדי השידור המתוכננים.

מרשת נמסר: "רשת גאה בלוח השידורים החדש. בלוח שמציגה רשת בימים אלו משודרות שתי סדרות דרמה, תוכנית תחקירים, סדרה דוקומנטארית, תוכנית בידור בענייני היום ותוכנית מתוסרטת גם היא מז'אנר עליון. התוכניות של רשת ממוקמות מידי שבוע בראש טבלאות הצפייה. רשת סבורה כי בדרך זו של תמהיל תוכניות היא עונה באופן מושלם על התחייבויותיה במכרז .

אנו מצטערים כי המועצה נתפסת לעניינים טכניים כאלה או אחרים, תחת הסתכלות עניינית על התמונה הכללית ועל הצלחת לוח השידורים החדש".

מקשת נמסר: לוח השידורים שהציגה קשת לשנת 2007 מבטא היקפי השקעה חסרי תקדים בהפקות מקומיות וביצירה מקורית ונותן מענה למחויבויות ובכללים בכל התחומים. ברוח זו פועלת קשת גם היום, בסיכומה של שנה בה עמדה בכל היקף ההשקעה הכספית הנדרשת, על אף המשבר הכלכלי. בתחום הדוקומנטרי משדרת קשת שורה ארוכה של תוכניות תעודה ופרוייקטים חדשים רבים, לצד סרטים מקוריים. המועצה בתחום זה נוגעות לדין ודברים שטרם הסתיים על שיבוץ סרטי רשות שנייה, שחלקם, בעיני קשת, אינם מתאימים לשידור בשעות צפיית השיא.

לצד עמידתנו במחויבויות השונות, קשת תמשיך לדרוש התאמות חקיקה ומיסוי שהן בבחינת מענה לשינויים אקוטיים שעוברים על המדיה והתעשייה, והן בסך הכל בגדר השוואת תנאי שוק לחברות תקשורת אחרות שכבר זכו לאותן התאמות. הצפייה שלנו מהרגולטור כי יבטיח את המשך שרידות התעשייה, המפיקים והיוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully