וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומ"ץ נגד ג'ודי: מנגחת את מבקר המדינה

ניר-מוזס: "אני רק רוצה להזכיר שאריה אבנרי, יו"ר אומ"ץ, הועזב לפני שנים מידיעות אחרונות העיתון שבבעלות משפחתי"

עמותת אומ"ץ הגישה הבוקר תלונה למנכ"ל רשות השידור מרדכי שקלאר נגד העיתונאית ג'ודי שלום ניר מוזס. במכתב נטען כי ניר-מוזס מנצלת את תוכניתה בקול ישראל לניגוח מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס, מסיבות שיש בהן פגיעה חמורה במנהל התקין.

בעמותה החליטו להתלונן בעקבות ראיון שניהלה ניר-מוזס עם עו"ד רם כספי שלטענתם: "הינו 'בעל עניין' לגבי מבקר המדינה. כספי הוא מקורבו של ראש הממשלה מר אהוד אולמרט ופרקליטו של המשנה לראש הממשלה, השר שמעון פרס.". על פי התלונה, כספי השתלח במבקר המדינה ופגע בו, מבלי שניתנה למבקר זכות התגובה. במכתב אף מצויינת פעם נוספת בה השתלחה ניר-מוזס במבקר במסגרת תכניתה.

אריה אבנרי יו"ר הנהלת עמותת אומ"ץ מוסיף וכותב במכתבו: "ניר מוזס הייתה מנועה לטעמנו מעיסוק בנושא מבקר המדינה, מאחר שגיסה מר צבי שלום הודח מתפקידו כיו"ר דירקטוריון רשות שדות התעופה וניתן לראות בפגיעתה במבקר מבחינת 'חיסול חשבונות'".

"לא התייחסנו בעבר לרמתה הירודה של התוכנית והעובדה שהיא ניצלה את המיקרופון לדיווח על ענייניה הפרטיים (כגון: השכרת דירה לדייר שלא שילם), לראיונות עם חברים ומקורבים שיצאו נשכרים מכך, אך, בעניין הנדון אין בדעתנו לעבור לסדר היום".

ג'ודי שלום ניר מוזס מסרה בתגובה: " א.אין לי מושג על המכתב הזה. ב. אני רק רוצה להזכיר שאריה אבנרי הועזב לפני שנים מידיעות אחרונות , העיתון שבבעלות משפחתי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully