וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפוז על סף חתימת עסקה עם channel 4

ערן גבאי

13.11.2006 / 14:29

העסקה שעשויה להגיע ל-3 מיליון לירות שטרלינג תיחתם בתוך שבועיים ונותנת הסבר לקפיצה של 30% במחיר המניה

יש הסבר לעלייה של 30% במניית תפוז בחודש האחרון. ל-TheMarker נודע, כי חברת תפוז אנשים נמצאת על סף חתימה של עסקת שיתוף פעולה אסטרטגי עם channel 4 הבריטי. גורמים הקרובים לעסקה מגלים כי היא צפויה להיחתם בתוך שבועיים, וכי היקפה עשוי להגיע לכ-3 מיליון לירות שטרלינג. גורמים בשוק ההון מעריכים את העסקה כבעלת פוטנציאל להמשיך ולחזק את שווי השוק של החברה. בתפוז סירבו להגיב לידיעה.

אתמול דיווחה תפוז לבורסה כי חברה בת שלה, המנהלת את פעילות הבלוג TV, מנהלת מו"מ מתקדם עם חברת מדיה בריטית מובילה לביצוע שיתוף פעולה בהפעלה של שירות הבלוג TV באנגליה. המדובר בהעברת תכנים שמיוצרים על ידי גולשי תפוז לערוצי הטלוויזיה, יצירת תוכנית בלוג TV אישית והקלטת קטעים. בהודעת החברה אתמול נאמר כי בכפוף לכך שהמשא ומתן יושלם, תעניק תפוז לחברה הבריטית רישיון בלעדי לשימוש בתוכנת הבלוג TV, שפותחה על ידי החברה. תפוז תהיה זכאית לחלק מההכנסות בגין שירותי הבלוג TV על פי מנגנון שיקבע בין הצדדים.

מדובר בהסכם שני לתפוז אנשים בחו"ל, אחרי שחתמה ביולי האחרון על עסקה דומה עם חברת הענק הקנדית Alliance Atlantis, המחזיקה ב-13 ערוצי טלוויזיה, לתקופה של 5 שנים.

תפוז, שבשליטת סאני של אילן בן דב והמנוהלת על ידי גיא אליאב, הונפקה במארס השנה. החברה הציגה ברבעון השלישי של 2006 גידול של 42% בהכנסותיה מפעילות בתחומי האינטרנט והתוכן הסלולרי ל-7.3 מיליון שקל.

בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2006 הסתכמו הכנסות תפוז בכ-19 מיליון שקל, גידול של כ-39% לעומת התקופה המקבילה ב-2005. הרווח הנקי של תפוז בתקופה זו הסתכם בכ-2.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-2.25 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully