וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור שאול יפה ונכון

רנן פריד

14.11.2006 / 11:01

התקווה הלבנה של הקולנוע הישראלי יכתוב יומן אוסקר למגזין פנאי פלוס, שיציין השבוע 900 גליונות

דרור שאול, במאי הסרט "אדמה משוגעת", יכתוב, החל מהשבוע, יומן למגזין פנאי פלוס. היומן של שאול יופיע אחת לשבועיים ובו יחלוק עם הקוראים את חוויותיו של במאי ישראלי במסע המפרך אל האוסקר.

שאול וצוות ההפקה של הסרט מתרכזים בימים אלה בהשלמת גיוס מימון לצורך יחסי ציבור ופרסום הסרט בקרב חברי האקדמיה האמריקאית לקולנוע, באמצעות חברת ההפצה הבינלאומית, ונערך למערכה הלא פשוטה מול 60 סרטים שונים מרחבי העולם, בהם סרטו של הבמאי הספרדי המוערך פדרו אלמודובר. ב-23 בינואר יוכרזו חמשת המועמדים לאוסקר על הסרט הזר וב-25 בפברואר יתקיים הטקס.

בטורו הראשון, שיופיע בגליון הקרוב של פנאי פלוס, שהוא גם הגליון ה-900 של המגזין, יספר שאול על נסיעתו לפסטיבל סרטים ביפן: "אני מתעורר מכאב בטן נוראי ומגלה שאני נמצא בחדר הקטן ביותר שהייתי בו בחיי. אני נכנס לחדר השירותים היפני ונדהם! מי מכם שלא ראה אסלה יפנית, לא ראה פלא מימיו: כפתורי חימום, וסתי עוצמה, מיני צינוריות, ברווזונים ומנורות בקרה שכל תפקידם לענג את היושב, לחמם את ישבנו, לטהר אותו ולשלח אותו מאושר להמשך יומו כאשר הוא אפוף תחושת ניקיון מזככת. באסלה שלי יש אפילו ייבוש אוויר, כך שבעצם ניתן לחסוך את נייר הטואלט".

נירית וייס, עורכת "פנאי פלוס מסרה: "אנחנו גאים לארח את המציאות המטורפת של דרור מעל גבי העיתון ובטוחים שהקוראים שלנו ירותקו למסע המופלא, המצחיק והמפרך שלו, בדיוק כפי שאהבו את סרטיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully