וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמירה מחייכת כל הדרך אל הבנק

רנן פריד

15.11.2006 / 16:54

יש אלוהים! האתר המשודרג של נינט טייב בדרך. טדי וסמייל מקימים פורטל ישראלי לתכני וידאו. ההפקה הראשונה: שדרוג האתר של המאמי

טדי הפקות וסמייל מדיה, חברת בת של אינטרנט זהב, יקימו יחד חברה לתכני ווידיאו אינטרנטיים. החברה החדשה תקים פורטל ישראלי לתכני ווידיאו ותפיק תוכניות וידאו לרשת. סמייל תחזיק כ-50.1% בחברה וטדי הפקות יחזיקו את 49.9% הנותרים.

טדי הפקות, בבעלותם של טמירה ודודו ירדני, היא חברה מובילה בתעשיות הבידור והמדיה בישראל. בין הפקות החברה: "כוכב נולד", "השיר שלנו" ו"נולד לרקוד".

אלי הולצמן, מנכ"ל אינטרנט זהב מסר: "אנו נרגשים לחבור לטדי הפקות על מנת להרוויח מהתופעה המסעירה של תכני הווידיאו האינטרנטיים. ברחבי העולם, תכני ווידיאו אינטרנטים מושכים קהל ענק ומכתיבים הגדלת נתח תקציבי המדיה באינטרנט. השוק הישראלי בשל לפורמט בידור בטכנולוגיה מתקדמת. אנו מאמינים כי אתרי הווידיאו יהפכו מקור פורה להכנסות בשנים הקרובות כאשר חלקים הולכים וגדלים מתקציבי הפרסום יועברו מממדית האוף-ליין המסורתית לאינטרנט".

טמירה ירדני אמרה היום לוואלה! ברנז'ה: "מדובר במיזם משותף לתכנים באינטרנט. יש כבר מספר רעיונות בעבודה. הדבר הראשון שיצא בימים הקרובים זה האתר אינטרנט המשודרג של נינט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully