וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הרשות השניה הכריזו על סכסוך עבודה

רנן פריד

15.11.2006 / 17:26

מנכלי"ת הרשות השניה עדכנה אמש את העובדים בפיטורים הצפוים. ועד העובדים: "ההתייעלות צריכה להיעשות בצורה מסודרת ובתאום איתנו"

בעקבות הקיצוץ המתוכנן בתקציב הרשות השנייה שיוביל לפיטורי עובדים, החליטו אתמול עובדי הרשות לפנות לממונה על יחסי עבודה ולהכריז על סכסוך עבודה.

בעשר השנים האחרונות תקציב הרשות השניה לא השתנה והוא עומד על כ-87 מיליון שקלים. מועצת הרשות השניה הנחתה את הרשות לבצע התייעלות, שפועל יוצא ממנה הוא קיצוץ תקציבי. אמש התכנסה ועדת הכספים של הרשות השניה לדון בצדדים הכלכליים של התהליך.

מנכלי"ת הרשות, אילת מצגר, עדכנה אתמול את עובדי הרשות בכך שהוועדה מתכנסת. במכתב ששיגרה אמש לכל העובדים נכתב: "כפי שסיפרתי לכם בהרמת הכוסית של ראש השנה, מועצת הרשות החליטה שעל הרשות לבצע קיצוץ משמעותי בתקציבה. המועצה גם הנחתה אותנו לבצע צמצומים בכוח אדם לצד הצמצומים בתקציב. היום, לאחר עבודה רבה ומאומצת של הנהלת הרשות, אנחנו מגישים לוועדת הכספים את התקציב המקוצץ לשנת 2007 ... עלינו לבצע קיצוצים בתחומים הנוגעים לרווחת העובד ולהיקף כוח האדם ברשות. בתקציב המוגש לאישור המועצה מגולמת הערכה של קיצוץ בכוח אדם, שיהווה קיצוץ בתקציב, והשלכותיו יהיו בסופו של דבר פיטורים של כמה עובדים ברשות."

יו"ר ועד העובדים ירון רגב, אמר היום: "אני חושב שהרשות צריכה לדבר עם העובדים ותהליך ההתייעלות צריך להיעשות בצורה מסודרת ובתאום איתנו. אבל אני סמוך ובטוח כי נגיע להסדר סביר שיספק את כל הצדדים

יושבת ראש הרשות השניה, נורית דאבוש, בחרה שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully